וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף לרשת: האם החדש של HTC עוצב בדיוק כמו אייפון?

28.8.2015 / 7:45

ממדים דומים, גב מעוקל, פסי אנטנה מוכרים מדי ואפילו עדשה שמזכירה כל כך את הסמארטפון של אפל - ברשת כבר עולה חשש שהפאניקה של HTC המדרדרת הובילה לגניבת העיצוב של אייפון 6

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומה מדי./מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונה שדלפה לרשת, והופצה על ידי חובבי טכנולוגיה רבים בתדהמה, מראה לכאורה את מכשיר הדגל הבא של היצרנית הטייוואנית HTC, שיינסה להאבק בענקים הסיניים, הקוריאניים והאמריקנים אחרי שהחברה איבדה את מקומה בחזית. אם התמונה הזו תתגלה כאמיתית, נראה שמבקרי סדרת המכשירים החדשה של המותג כבר זועקים לשמיים – המכשיר נראה דומה מדי לאייפון 6.

ממבט זריז בעיצוב המכשיר, ששמו צפוי להיות HTC Aero או A9 וישוחרר לקראת סוף השנה, הוא נראה כמעט זהה לסמארטפון של אפל - עם גב בעל קצוות מעוקלים, פסי אנטנה לבנים ואפילו גודל ועיצוב העדשה. משמועות שהופצו עד כה ייתכן והסמארטפון השטוח מקודמיו יורכב מזכוכית 2.5D קמורה בחלקו הקדמי, וייעטף במארז מתכתי בגוון זהוב או אפור. כדרכן של שמועות לא נדע עד אוקטובר מה מכל זה יהפוך למציאות.

רק פאניקה יכולה להסביר העתקה כל כך בוטה של עיצוב המכשיר, על ידי יצרן מרכזי כל כך, במידה ואכן תתגלה ההדלפה הנוכחית כאמיתית. מכשיר הדגל הבא של HTC יצטרך לעמוד באתגר גדול ולהתמודד עם צניחת רווחי החברה, ואי-ההתלהבות בקרב משתמשים לעומת מתחריה בשוק האנדרואיד, התחרותי מאי פעם.

בעוד ההשקה מתקרבת, HTC אמורה לנקוט גם בשורת צעדי התייעלות כואבים שיכללו פיטורים והפסקת ייצור של דגמים קיימים ומפסידים, לטובת מעבר לקו של דגמי פרימיום בלבד, במטרה לנסות ולעמוד בתחרות הקשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועדיין לא נראה מספיק מרגש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully