וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רציתם לצפות ברצח בשידור חי? כך תבטלו את ניגון סרטונים האוטומטי בפייסבוק וטוויטר

28.8.2015 / 6:14

מיליוני גולשים צפו בעל כורחם, משעות הערב אתמול, בתיעוד הרצח של שני העיתונאים בארה"ב. למרבה המזל, כדי להימנע מכך בעתיד אפשר בקלות לבטל את הניגון האוטומטי של הסרטונים ברשתות החברתיות. מדריך

תיעוד הירי בכתבת ובצלם תחנת טלוויזיה בווירג'יניה, אוגוסט 2015. יו טיוב, צילום מסך
אפשר לוותר הפעם על הסרטון./צילום מסך, יו טיוב

אירוע הירי הרצחני אתמול בווירג'יניה הועבר בשידור חי ל-40 אלף צופים, אך קשה לאמוד כמה מיליוני גולשים צפו בה עד כה ברשת. רבים מהם עשו זאת בעל כורחם, בעקבות מנגנוני הניגון האוטומטי של האתרים השונים, ובהם הפיד הפופולרי בעולם - פייסבוק.

תיעוד הרצח המצמרר של שני עיתונאים, הכתבת אליסון פרקר והצלם אדם וורד הפך לוויראלי בזמן שיא. הרצח צולם על ידי קורבן הרצח עצמו וגם על ידי הרוצח, וסטר פלנגן.
למרות הנסיבות, ברירת המחדל של פייסבוק היא לנגן אוטומטית סרטונים המועלים ישירות לרשת החברתית ברגע שאתם מגיעים אליהם בפיד.

אבל כל עוד בפייסבוק לא יסננו את התכנים שרצים אוטומטית, תוכלו לבטל את הניגון האוטומטי, וגם לחסוך בסוללה על הדרך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאב Videos בתחתית הרשימה בפייסבוק./מערכת וואלה!, צילום מסך

ביטול ניגון אוטומטי בפייסבוק וטוויטר

כדי לבטל את האפשרות בפייסבוק היכנסו ל-Settings מתחת למשולש ההפוך הקטן בפינת שורת התפריט, ואז בחרו ב-Videos, בתחתית עמודת התפריט משמאל, ובטלו את האפשרות Auto play.

לביטול הניגון האוטומטי של סרטונים בטוויטר היכנסו ל-Main Settings מתפריט האפשרויות הראשי של הפרופיל שלכם (לחיצה על תמונת הפרופיל בסרגל העליון), וגללו מטה לאפשרות Content בתפריט שנפתח ראשון. בטלו את הסימון ליד האפשרות Video Auto play ושמרו את השינויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גללו לאזור ה-Content בהגדרות של טוויטר./מערכת וואלה!, צילום מסך

וגם בסמארטפון

באפליקציית פייסבוק ל-iOS היכנסו לאפשרויות \ Settings, ובחרו ב-Account Setting. בעמודת ה-Videos and Photos בחרו באפשרות Auto play ותוכלו לבחור בין הפעלה וכיבוי של המכשיר, הגדרת ניגון אוטומטי רק בעת חיבור ל-WiFi וכן מצב Smart Auto-play, שבוחר אילו סרטונים לנגן אוטומטית בהתאם למיקומכם בעולם, ספק השירות, ומצב הסוללה ושימוש הרשת שלכם.

באפליקציית טווויטר לאייפון היכנסו ל-Settings ואז Accounts ובחרו באפשרות Video auto play, שם תוכלו להגדיר אפשרויות בדומה לאפליקציית פייסבוק, בעת חיבור ל-WiFi בלבד וכן הלאה.

משתמשים באנדרואיד יכולים להגדיר את אפשרויות הניגון האוטומטית גם כן כמובן, בבחירה ב-App Settings מהתפריט בפינה הימנית העליונה באפליקציית פייסבוק, ואז גלילה מטה עד לאפשרות Videos play automatically, שם תוכלו להגדיר את האפשרויות השונות הרלוונטיות.

באפליקציית טוויטר לאנדרואיד, בחרו בתפריט שלוש הנקודות "..." כדי לגשת להגדרות, בחרו ב-General ואז ב-Video Auto play כדי להפעיל, לכבות או להעביר למצב WiFi. שימו לב שהאפשרות טרייה יחסית בגרסת אנדרואיד של האפליקציה ועשויה לא להופיע בגרסאות פחות מעודכנות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם באפליקציה באייפון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם באנדרואיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully