וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק המחשב הזה יהפוך אתכם לטבעונים

אילן גלר

30.8.2015 / 9:49

"המשחק עם הפרה" ייקח אתכם ישר ללב המאפליה של תעשיית הבשר, רק שהפעם היוצרות מתהפכות ואתם צריכים להשגיח שכל בני האדם יהפכו לנקניקיות בזמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוצרות מתהפכות./מערכת וואלה!, צילום מסך

במשחקי וידאו, המתרחשים בסביבה טבעית, במקרים רבים קיימת אפשרות לטבוח בבעלי החיים בסביבה - בדרך כלל כמעין בדיחה אלימה או אימון. אלכסיי בוטקוב, מפתח משחקים מניו-זילנד שהשתתף לאחרונה באירוע במסגרתו נדרש ליצור משחק שלם בתוך 48 שעות (Ludum Dare), החליט להפוך את היוצרות. במשחק שלו, That Cow Game ("המשחק עם הפרה"), אתם נכנסים לעורה של פרה המסתובבת בבית מטבחיים, ומפקחת על קו ייצור בשר בו חומר הגלם הוא בני-אדם.

הגרפיקה, בכוונה תחילה, בסיסית מאוד ולא קרובה למידת הריאליזם של רוב המשחקים בני ימינו. בנוסף, כדי להקטין במעט את הזוועה, הפרה אינה מסוגלת להתערב בתהליך הייצור המזוויע - היא בסך הכל משגיחה עליו מהצד, בהיפוך תפקידים ברור לזה שאותו ממלאים בדרך כלל בני-אדם אוכלי בשר. למעשה, במשחק הזה אתם משחקים בתור פרה שהיא סוג של משגיחת כשרות.

אלכסיי, שיצר את אחד המשחקים הפרו-טבעונים ביותר בהיסטוריה, אוכל בעצמו אוכל בשר. הוא החליט לבחור את הנושא מתוך מטרה להתבלט באירוע הפיתוח, אם כי הוא מעיד שהחוויה בהחלט גרמה לו לחשוב לא מעט על העניין. "אני אוכל בשר ואני מפלצת", הוא מעיד על עצמו. "המשחק אפשר לי לבחון מחדש את היחס שלי לנושא, ולבדוק את הערכים שלי".

אם אתם רוצים לשחק בעצמכם, תוכלו להוריד That Cow Game בחינם כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקפיד לשמור על גרפיקה פחות מחרידה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחק מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully