וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#יוגהשמנות: בחורות גדולות עושות כושר - השלב הבא במחאה באינסטגרם

31.8.2015 / 11:35

"הייתי קוראת לנו אקטיביסטיות בעל כורחנו. יש מקום לכל אחת, גם אם אומרים לך שלא" - במילים האלו ניתן לסכם את הטרנד שסוחף את הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות כבר כמה חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי להסתיר את הקפלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אימון בחדר כושר יכול להיות חוויה לא נעימה עבור האדם העגלגל, המצוי במלכוד שבין הדרישה החברתית להתעמל לצד התביעה שלא להיראות בציבור כשכל קפליו חשופים, אבל כדי לזכות במנה טוקבקיסטית חמה של גבות מורמות ותגובות מגעילות, במיוחד אם את אישה מלאה - מספיק להעלות תמונה שלך בזמן אימון לרשת.

את האמת המקוונות הזאת גילו על בשרן לאחרונה שוב נשים רבות, במבחר מידות וגדלים, שלקחו חלק בטרנד העדכני באינסטגרם, בו נאבקות נשים מלאות בשיימינג האינטרנטי הנעשה להן באמצעות העלאת תמונות ספורטיביות לאינטרנט. הטרנד ההולך ומתרחב הוליד בין היתר את ההאשטאג #FatYoga, המלווה את תמונות ענף הספורט האטרקטיבי ביותר עבור רבות מאותן נשים.

לצד התגובות החיוביות והמעצימות, יש לא מעט תגובות מעליבות ועצובות. אבל לא נראה שהביקורת תעצור את הבחורות המלאות, להיפך - הקמפיין הזה, ונוספים מסוגו, רק מעודדים נשים לפרסם עוד תמונות של עצמן ללא פילטרים.

"אנשים מקשרים משקל לבריאות", סיפרה לאתר Mashable מדריכת הכושר והריקוד-על-עמוד רוז הדיווה המשתתפת ומקדמת את הקמפיין בעצמה. "יש הרבה משתנים שנכנסים לזה מלבד כמה קילוגרמים. הייתי קוראת לנו אקטיביסטיות בעל כורחנו. יש מקום לכל אחת, גם אם אומרים לך שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully