וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הקלעים: גרמפי קאט מצטרפת למוזיאון השעווה. צפו

31.8.2015 / 12:06

החתולה המפורסמת ביותר ברשת עומדת לקבל חותמת נוספת להיותה כוכבת-על גלובלית בדמות בובה אנימטרונית שתקבל את באי מוזיאון השעווה מדאם טוסו בסן פרנסיסקו

יוטיוב

חתולי העולם, התאחדו: יש המון כוכבים ברשת עם זנב ושפם, אך רובם נותרים באלמוניותם בעוד מעטים זוכים לשזוף באור הזרקורים. החתולה הנרגנת (גרמפי קאט) היא אחת מהחתולות המפורסמות בעולם כיום, וללא ספק הזועפת ביותר מאז גרפילד.

אחרי שכבר כיכבה על גבי שער מגזין טיים וזכתה לסרט שלם המוקדש לה ולתופעת התרבות שהצמיחה כמעט בטעות אחרי שנחשפה ברשת, החתולה זוכה לבובה משלה במוזיאון השעווה של מדאם טוסו - שתהיה הדגם האנימטרוני הראשון בתולדות רשת המוזיאונים העולמית.

סרטון שהפיץ צוות מדאם טוסו, העוסק ביצירת הדגם, מראה את החתולה, ששמה הרשמי הוא טרדר סו?ס, יושבת עם ההבעה הנצחית והנרגנת שלה בזמן שהאמנים מודדים ובוחנים כל שערה ומילימטר מגופה, מה שהיה גורם גם לכם להיות זועפים כנראה. דגימות של טרדר נלקחו מפרוותה ואפילו טביעת הרגליים שלה הוטבעו בחימר, כדי לייצר כף רגל מדויקת ככל הניתן בגרסה הנצחית.

לדגם שיקבל את פני באי המוזיאון צפויות להיות חמש אפשרויות תנועות שונות וייחודית, שייחשפו כשיושק הסניף של המוזיאון בסן פרנסיסקו בהמשך השנה. לאחר מכן הרובוט ייצא למסע הופעות בין חמישה סניפים שונים של הרשת בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully