וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: האו"ם רוצה לעורר אמפתיה בקרב עשירים בעזרת מציאות מדומה

1.9.2015 / 9:44

כדי לגייס את שועי העולם לעזרת חסרי המזל החיים באזורים מוכי אסון, הארגון מארגן סיורים וירטואליים באמצעות משקפי תלת-ממד. להציץ בלי להיפגע

קרדיט תמונה: שאטרסטוק

כשחושבים על ארגון האומות המאוחדות לרוב מדמיינים מדינאים חנוטים בחליפות המנסים לפתור את צרות העולם בדיפלומטיה, אבל יש צדדים נוספים לארגון - אחד מהם הוא הניסיון לצמצם את הפער בין העולם הראשון לשלישי באמצעות הסופר-עשירים.

זה הולך להישמע הזוי אבל זה אמיתי לגמרי - האו"ם התחיל לארגן סיורים וירטואליים לבעלי הון וראשי מדינות במדינות מוכות אסון. פרויקט חדש של הארגון, בשיתוף הבמאי כריס מילק, חברת ורס ואתר וייס, ינסה לעורר מודעות למצב באזורים אלו על ידי שימוש בסרטוני מציאות מדומה.


הסרטים עצמם צולמו באזורים כמו ליבריה מוכת האבולה, מחנות פליטים בסוריה ועיירות הרוסות בנפאל שאחרי רעידת האדמה. הסרטים צולמו בעזרת מצלמות מיוחדות בתלת-ממד וב-360 מעלות והם מוקרנים באמצעות משקפי מציאות מדומה. הדבר מאפשר למי שמרכיב את המשקפיים לצאת לסיור במקומות האלה ולראות את המציאות במו עיניו.

הסיורים מיועדים בעיקר לבעלי הון וראשי מדינות במטרה לגייס כספים ועזרה לאותם אזורים, אך זמינים גם לכם בחינם באינטרנט - אם יש לכם משקפי תלת-ממד כמובן.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully