וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה את ה-Samsung Gear S2

1.9.2015 / 11:46

ה-Gear החדש של סמסונג יגיע במגוון עיצובים ופיצ'רים חדשים. יש לו מעבד עם שתי ליבות 1 ג'יגה הרץ, קישוריות דור 3 המשלב את ה-e-SIM הראשון בעולם עם יכולת זיהוי קול, על מנת להפעיל מגוון פעולות במהירות מבלי להיות צמודים לטלפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעבד שתי ליבות./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג השיקה היום את השעון החכם Samsung Gear S2 - הדגם החדש ביותר של החברה בקטגוריית המוצרים הלבישים. ל- Gear S2 עיצוב עגול עם ממשק משתמש אינטואיטיבי ומאפיינים מתקדמים להגברת חווית הניידות.

סיבוב פשוט של חוגת ה-Gear S2, יחד עם כפתור הבית וכפתור החזור מבטיח למשתמשים נוחות ודיוק בגישה ל התראות ולאפליקציות. ה- Gear S2 מוצע בשני דגמים: Gear S2 בעיצוב מינימליסטי ו-Gear S2 קלאסיק בגימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור.

בעובי של 11.4 מ"מ בלבד, ה- Gear S2 מעטר את פרק היד בעיצוב קל וקומפקטי. הוא מצויד בצג עגול בקוטר 1.2 אינצ' ורזולוציה של 360 X 360. הוא רץ על מערכת ההפעלה Tizen וחמוש במעבד כפול ליבה במהירות של 1 GHz שעבר אופטימיזציה.


ל-Gear S2 קישוריות דור 3 המשלב את ה-e-SIM הראשון בעולם עם יכולת זיהוי קול, על מנת להפעיל מגוון פעולות במהירות מבלי להיות צמודים לטלפון. פונקציות נוספות שמציע ה- Gear S2כוללות יומן פעילות לעידוד פעילות גופנית, טכנולוגית NFC לביצוע תשלומים ללא ארנק והכול נתמך על ידי סוללה המספיקה לעבודה של 2-3 ימים בין טעינות.

ה-Samsung Gear S2 יהיה זמין במארז אפור כהה עם רצועה באפור כהה או במארז כסוף עם רצועה לבנה. ה-Samsung Gear S2 classic יהיה זמין במארז שחור עם רצועת עור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעודד פעילות גופנית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully