וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לומד: עוד אחד שניסה לעשות סלפי עם נחש

אילן גלר

2.9.2015 / 5:12

כחודש אחרי שתושב קליפורניה כמעט איבד את ידו בעת ניסיון להצטלם עם נחש ארסי, תושב קליפורניה נוסף עלול לאבד חלק מהתפקוד ביד בשל אותו פעלול בדיוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלכס גומז./מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכס גומז האמריקני בן ה-36 טייל ליד ביתו בשבוע שעבר, כשהוא הבחין בשדה סמוך אליו בנחש ארסי הנפוץ למדי באזור קליפורניה. אלכס החליט באותו הרגע לעשות את מה שנראה לו משום מה כדבר ההגיוני ביותר – לצלם סלפי עם העכסן (Rattlesnake) המסוכן.

הלהטוט המיותר הזה הסתיים באשפוז בבית החולים, לאחר שהנחש נשך את אלכס ופצע אותו בכף ידו. היענות מהירה של שירותי הרפואה, כולל מתן טיפול תרופתי עוד בדרך לבית החולים, אפשרו לו לצאת מהסיפור הזה בחיים. בחודש שעבר שמענו על גאון שניסה לצלם סלפי שכזה, אך טוד פאסלר מסן דיאגו כמעט איבד את ידו והתבקש לשלם חשבון אשפוז של לא פחות מ-150,000 דולרים.

"הבן שלי היה יכול למות בגלל הפעלול המטופש הזה", אמרה אמו של אלכס בראיון לטלוויזיה המקומית. "אני בשוק שהוא יניח את הדבר הזה סביב הצוואר, הוא היה מסוגל להכיש אותו בגרון וזה היה גומר אותו". גומז עדיין מאושפז ביחידת הטיפול הנמרץ, וכלל לא ברור אם יוכל לשוב ולהשתמש בכל אצבעות כף ידו לאחר שישתחרר מבית החולים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה התחיל גם אצל הקודם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סלפי
  • נחש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully