וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצליחים לראות? הן התחרטו מהר מאוד אחרי שהעלו את התמונה הזו לרשת

אילן גלר

2.9.2015 / 7:18

במבט ראשון קשה לשים לב מה מביך כל כך בתמונה, אבל תודות למאות אלפי גולשי Reddit שדאגו להפוך אותה לוויראלית קשה שלא להבחין בסופו של דבר. אם עדיין לא ראיתם, תביטו מעל ראשן של הצעירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש בינינו חיבור ממש טוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונה של שתי נערות, ככל הנראה סטודנטיות, זכתה לחשיפה של מאות אלפי צפיות באינטרנט הימים האחרונים. במבט ראשון קשה להבין מה בדיוק גרם לה למשוך כל כך הרבה תשומת לב, אך התמיהה הופכת במהרה למבוכה ברגע שמבחינים בפינה הימנית העליונה של התמונה (ממש מעל ראשן של הצעירות) בצעצוע המין המאסיבי - שתי ידי גומי המחוברות זו לזו.

לא ברור האם המצולמות שמו לב אליו בכלל, או האם הוא שייך לאחת מהן, אבל הגולשים באתר שיתוף התכנים הפופולרי Reddit לא הצליחו להוריד מהתמונה הזו את העיניים. גולשי האתר אינם ידועים בנימוס או באלגנטיות שלהם, והם מיהרו להציף את הרשת בפרשנותם למתרחש. "נראה שהתמונה הזו צולמה בחנות יד שנייה", הגיב אחד המשתמשים. "חברים, מדובר במתקן לאימון לחיצות יד! עבור כל לחיצות היד העירוניות האלה שאתם כל כך מתגאים בהן", שמח להסביר משתמש סרקסטי במיוחד.

התמונה המקורית הוסרה מהרשת לאחר שהצעירות הבינו לאיזו רמת חשיפה היא הגיעה, אך כמובן שזה כבר מאוחר היה מדי; עשרות אלפי עותקים שלה כבר מסתובבים בין המשתמשים ברשתות החברתיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה, אפשר לראות אותו פה למעלה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully