וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המצחיקים: חשבון הטוויטר שגורם לדאעש לשיר

אילן גלר

3.9.2015 / 9:54

המטיפים הקיצוניים של המדינה האסלאמית זוכים לפרשנות משעשעת בחשבון טוויטר, המצמיד שורות משירי פופ לתנועותיהם הכריזמטיות

"רוצה אותך בחזרה..."

ארגון הטרור המכונה "המדינה האסלאמית" מתחזק נוכחות חזקה ומאיימת ברשתות החברתיות ברחבי העולם; עשרות אלפי חשבונות טוויטר מפיצים תעמולה ומסייעים לצעירים המעוניינים להתגייס לשורות דאעש. בעוד ממשלות העולם מנסות להילחם בתופעה בדרכים צבאיות ומשפטיות, החליט אחד הגולשים בטוויטר להחזיר מלחמה תוך שימוש באמצעי מפתיע: הוא גורם לטרוריסטים של דאעש לשיר.

תחת השם "הקריוקי של דאעש" (isis_karaoke), מתפרסמים בחשבון האנונימי צילומים משעשעים של חברי הארגון בתנוחות שונות, יחד עם ציטוטים משירי פופ המתאימים לאווירה. בצילום אחד מופיעים כמה מילים מתוך השיר "עין הנמר" המוכר מסרטי רוקי, בעוד שבצילומים אחרים מככבים שיריה של קייטי פרי, מדונה וקארלי ריי ג'פסן. השילובים בין השירים והצילומים, בלתי סבירים ככל שיהיו, נראים מוצלחים למדי.

זהו כמובן לא חשבון הטוויטר הפרודי הראשון שמנסה להאיר את ארגון הטרור באור פחות רציני. במקומות אחרים ברשת החברתית תוכלו למצוא פרופילים של "ייעוץ אישי" לשאלות בסגנון דאעש, ושמות חדשים לסרטים בסגנון המדינה האסלאמית (כמו "שובו של הג'יהאדיסט"). ההאקרים של ארגון הטרור טרם הצליחו למחוק את החשבונות הללו מהרשת.

"אין לי מושג מה אני עושה..."

"כמו בתולה..."

"לא יכול לחיות בלעדייך..."

"האמר טיים!"

"רוצה להיות קרוב אלייך..."

"הכיוון היחידי הוא למעלה..."

"תעיר אותי לפני שאתה הולך..."

"לוגם קצת ג'ין ומיץ..."

"אתה לא מוכן לג'לי הזה..."

"תנו לגוף לנוע..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully