וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות חמודות ומוזרות מציפות את טוויטר

אילן גלר

4.9.2015 / 5:26

אחרי אתגר איברי המין של הביולוגים, מדענים נוספים החלו להציף את רשת המיקרו-בלוגינג הפופולרית באתגר חדש - פרסום תמונות של חיות חמודות ולא מוכרות

רשת האינטרנט מלאה בתמונות של חיות חמודות, כשמכל ממלכת החיות שמורים מקומות מכובדים בעיקר לחתולים, כלבים, פנדות ועוד כמה חיות מתוקות במיוחד. לעתים זוכה להפוך לוויראלי צילום של דוב או ג'ירפה, או אפילו היפופטם; אבל מה לגבי חיות חמודות שלעולם לא הייתם מודעים אפילו לקיומן? זה בדיוק הטרנד שסוחף בימים האחרונים את טוויטר, באדיבות חוקרים ומדענים שהכריזו על אתגר ידידותי בשם CuteOff - או "תחרות חמידות" בתרגום חופשי לעברית.

במסגרת האתגר, העלו מדענים תמונות של חיות מסתוריות, כל אחד מתחום התמחותו. בין השאר תוכלו לראות בצילומים חלזונות ודיונונים זעירים, נמלה פרוותית, צבים קטנטנים וחתולי-ים מחייכים. חלק מהצילומים כוללים חיות מוכרות יותר, אך במקומות ומצבים שלרוב לא נתקלתם בהם, כמו דגי סלמון מחובקים זה עם זה בזמן הרבייה.

>> טרנד מטריד: ביולוגים מטרילים את טוויטר עם איברי מין של חיות.

לא בטוח שתחשבו שכל התמונות חמודות באותה המידה (וכאן המקום להזהיר כי חלק נכבד מהתמונות מציגות חרקים וזוחלים), אך בוודאי תלמדו לא מעט על חיות המתגוררות בפינות הנידחות של העולם, ובדרך כלל לא זוכות לפרסום רב באינטרנט. הטרנד עדיין בעיצומו, כך ששווה להמשיך ולעקוב אחריו.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully