וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שינוי באינסטגרם: מעכשיו ניתן לשלוח הודעות פרטיות

אילן גלר

3.9.2015 / 12:32

בניסיון להתחרות על הגולשים הצעירים מול סנאפצ'ט, הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות משיקה פיצ'ר שיקל לשתף תמונות בין הגולשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחיל להיות צפוף בעולם המסרים המידיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע אחד לאחר שאינסטגרם עודכנה, כך שתתמוך גם בתמונות שאינן בגודל הריבוע המוכר (והמגביל), שוב משדרגת הרשת החברתית לשיתוף תמונות את האפליקציה - הפעם בדגש על התקשורת בין המשתמשים. כעת יכולים הגולשים לשלוח תמונות ישירות זה לזה בהודעות פרטיות, או ליצור קבוצות תוכן לשיתוף התמונות הנבחרות.

רוב הפרשנים רואים במהלך זה תגובה ישירה לפופולריות הגואה של אפליקציית SnapChat המתחרה, שצוברת עוד ועוד משתמשים צעירים. לטענת אינסטגרם, מטרת החידוש היא לשפר את יכולות שיתוף התמונות. בחברה מציינים כי יותר מ-40 אחוזים מהתגובות המתפרסמות ברשת מקשרות לפרופילים נוספים, עדות לרצון המשתמשים לשתף תמונות זה עם זה.

מעניין לציין כי הפיכתה של האפליקציה למעין שירות שיחות מהווה תחרות גם למסנג'ר של פייסבוק, החברה שמחזיקה בבעלותה את אינסטגרם אך מתעקשת שלא לשלב בין השירותים. גם הרשת העסקית Linkedin (שבהחלט לא כל המשתמשים בה גולשים למטרות קריירה בלבד) עדכנה לאחרונה את שירות ההודעות הפרטיות שלה והפכה אותו למהיר, נוח ויעיל יותר, במה שהולך והופך לזירה העמוסה והתחרותית ביותר בשוק האפליקציות.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully