וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: כך תסירו את הבית שלכם משירות Street View של גוגל

אילן גלר

6.9.2015 / 10:00

שירות המפות, וצילום הרחובות, של גוגל אמנם הופך את העולם לקטן הרבה יותר ומאפשר לכל אחד לגשת לפינות המרוחקות של הפלנטה, אבל אף אחד לא אמר שזה מתאים לכולם. כך תבקשו מגוגל להסיר אתכם או את הבית שלכם מהשרת

יח"צ - חד פעמי

שירות Street View של גוגל מציע מזה תקופה ארוכה כיסוי מקיף למדי של הערים הגדולות בישראל, הכולל צילומים של רחובות ובתים פרטיים. אם אתם רוצים לטשטש את התמונה של ביתכם, כמו גם צילום של רכב או בני אדם מסוימים ברחוב, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקש - וגוגל מבטיחה להתחשב בכך.

קודם כל עליכם להיכנס ל-Google Maps, לאתר את ביתכם (הקלדת כתובת מדויקת בעברית תעבוד מצוין ברוב המקרים), ואז למקום ברחוב את "האיש הקטן" הצהוב של גוגל, המופיע בצד ימין למטה. לאחר מכן תעברו לתצוגת Street View של הבית והרחוב. הצעד הבא הוא לחיצה על "Send Feedback", קישור המופיע בפינה הימנית התחתונה של המסך.

בטופס שיפתח, תתבקשו להזין את כתובת המייל שלכם, לסמן על המסך מה בדיוק הייתם רוצים שגוגל תטשטש (פנים, בית, מכונית או משהו אחר), ואז למקם את נקודת המבט בדיוק לבית שלכם לפני שליחת הטופס. בתוך כמה ימים תקבלו הודעה מגוגל האם בקשתכם אכן בוצעה. החברה אינה דורשת כל הוכחה שהבית אכן שלכם, והמדיניות הנוכחית שלה היא לאשר את רוב הבקשות הללו ללא שום ויכוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקרים יותר קיצוניים, עדיף לטשטש כמה שיותר מהר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully