וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום משתדרג: מהיר יותר וחסכוני יותר בסוללה

אילן גלר

6.9.2015 / 10:51

אחרי לא מעט טענות מצד הגולשים, שהדפדפן מבית גוגל איבד את זריזותו והפך למפלצת זוללת משאבי מערכת, בענקית החיפוש מעמק הסיליקון החליטו לשפר את הביצועים בעדכון האחרון

גוגל כרום. ShutterStock
מהיר יותר וחסכוני יותר? ימים יגידו./ShutterStock

דפדפן האינטרנט הפופולרי מבית גוגל נאלץ להתמודד לאחרונה עם לא מעט ביקורת על היותו תוכנה החומדת משאבי מערכת ועלולה לצמצם באופן משמעותי את זמן חיי הסוללה של מחשבים ניידים, לפגוע בביצועיהם ולגרום להם להתחמם ולהרעיש שלא לצורך. עדכון הגרסה האחרון של הדפדפן (45) משקיע מאמצים רבים בפתרון בעיות אלו, תוך הבטחה ליעילות שיא.

בגרסה החדשה, מסוגל כרום לאתר באילו לשוניות (Tabs) אתם משתמשים, ואילו פתוחות ברקע אך אינכם זקוקים להן באותו רגע. את האתרים שאינכם עושים בהם שימוש פעיל, יכניס כרום למצב הקפאה עמוקה - ויפעיל אותם שוב רק כשתבקשו. שיפורים נוספים במנגנון של כרום המציג את האתרים, אמור להביא לעלייה של 10 עד 25 אחוזים בזמן העבודה שלו במחשבים ניידים.

העדכון לכרום יותקן במהלך הימים הקרובים באופן אוטומטי, אך אם ברצונכם לזרז את התהליך הקליקו על סמל התפריט (שלושה קווים מקבילים זה מעל זה), ואז על "אודות" (About). במסך זה תקבלו הודעה כי גרסה חדשה מוכנה להתקנה, ובכניסה הבאה לכרום תוכלו כבר ליהנות מתכונותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully