וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים גילו את סרטון הפרידה של בתם - 3 שנים אחרי שהתאבדה

9.9.2015 / 6:28

שנים אחרי שנאלצו לקבור את בתם בת ה-19, שסבלה מדיכאון חריף, הוריה של אוליביה פנפרייז גילו את מסר הפרידה שלה נגד בריונות. גם הגולשים לא הצליחו להישאר אדישים לסרטון האחרון של הצעירה האוסטרלית

צילום מסך

אוליביה פנפרייז, האוסטרלית בת ה-19, סבלה לאורך שנים מבריונות שהובילה לדיכאון קשה, וניסתה לשים קץ לחייה כמה פעמים. לפני כשלוש שנים היא הצליחה ליטול את חייה אחרי שניסיון ההתאבדות שלה הותיר אותה פגועת מוח והוריה נאלצו לבחור בין להחזיקה בחיים, באופן מלאכותי באמצעות מכונות, ובין לכבד את רצונה העגום האחרון. הם בחרו לשחררה מן העול.

כעת, הם והרשת כולה זוכים לביקור מצמרר מאוליביה, בדמות סרטון וידאו שגילו באיחור ובו מכתב אחרון שהותירה הצעירה, לפני ניסיון ההתאבדות שבסופו של דבר אכן הוביל למותה. "בבקשה דברו עם חבריכם כשהם מפגינים סימנים של קושי נפשי, כי אתם יכולים להציל את החיים שלהם. זה כל מה שאני מבקשת מכל אחד, כי אף אחד לא הציל אותי", היא אומרת בסרטון המצמרר.

ההתעללות שחוותה אוליביה נמשכה שנים, עד שבשנת 2009 היא נשרה מהלימודים: "ביליתי כל יום בבכי, מקווה ומתפללת למות", היא מגלה בסרטון ובהמשך מסבירה שניסתה לחזור ללימודים שנה לאחר מכן, אך הדיכאון החמור ממנו סבלה לא אפשר לה. אז החלו ניסיונות ההתאבדות הרציניים יותר, "יותר פעמים משאני יכולה לספור".

אוליביה מפצירה בצעירים שלא להתאכזר לבני גילם ולא לנהוג בבריונות בבני נוער אחרים, "כי אתם עשויים להחריב את חייהם. המילים שלכם פוגעות ויכולות לגרום למישהו לסיים את חייו". הוריה של אוליביה, ילידת מלבורן, הודו כי לא היו מודעים להשפעה שהייתה לבריונות על חייה של בתם עד שצפו בווידאו. השניים הקימו אתר בשם Angels4Olivia לאחר שגילו את הסרטון, שנועד לספק תמיכה נפשית ועזרה לצעירים הסובלים מדיכאון.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully