וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי נטען הכי מהר? שבעה סמארטפונים פופולריים במבחן

10.9.2015 / 6:33

מומחית הטכנולוגיה, אלכס קרנץ, לקחה שבעה דגמים חזקים ופופולריים למבחן טעינה אולטימטיבי. מי ניצח בטעינה מהירה של חמש דקות ולמי לוקח הכי פחות זמן להגיע ל-100 אחוזי סוללה?

ביצועי סוללה אייפון 6 מול גלקסי S6. יוטיוב, ShutterStock
האייפון שוב לא עומד בציפיות./ShutterStock, יוטיוב

יכול להיות שרכשתם את הסמארטפון הכי חכם בעולם, עם מגן המסך הכי משוכלל שמצאתם והתקנתם עליו את האפליקציות הכי שוות שיש, אבל כל עוד אין לכם כוח בסוללה - הוא לא שווה יותר ממשקולת נייר. יש כמה טלפונים שיכולים לרוץ יום שלם של פעילות על טעינה אחת ויש כאלה שדורשים קצת יותר תחנות ריענון לאורך היום, אבל אילו סמארטפונים נטענים הכי מהר ואילו יגרמו לכם להישאר בבית מעבר לזמן שרציתם?

כדי להשיב על כך, מומחית הטכנולוגיה אלכס קרנץ לקחה שבעה סמארטפונים פופולריים למבחן טעינה אולטימטיבי, שפורסם בבלוג הטכנולוגיה Tom's Guide.

המכשירים שנבדקו היו: אייפון 6, סמסונג גלקסי S6, נקסוס 6, אסוס זנפון 2, וואן פלוס 2, LG G4 ומוטורולה דרואיד טורבו. קרנץ נתנה לכל מכשיר לפעול עד שהוא נכבה בעצמו ולאחר מכן היא הטעינה כל אחד מהסמארטפונים עד ל-5 אחוזים סוללה. הסיבה הייתה שחלק מהמכשירים נכבים כשהסוללה מרוקנת לחלוטין ואחרים כשהיא עומדת על 3 אחוזים.

כמה זמן לוקח לכל סמארטפון להיטען. עיבוד תמונה: אורן דותן, מערכת וואלה!
בטעינה מלאה המנצח הוא הגלקסי S6/מערכת וואלה!, עיבוד תמונה: אורן דותן

מבלי להכביר במילים, להלן התוצאות: אחרי חמש דקות טעינה בלבד הכתירה קרנץ את הטלפון החכם של אסוס כמנצח עם 17 אחוזי סוללה, הנקסוס והוואן פלאס הגיעו יחד למקום השני עם 11 אחוזים, האייפון הצליח בחמש דקות לטעון רק 6 אחוזים.

לאחר חצי שעה הזנפון והגלקסי הגיעו יחד ל-53 אחוזים, הנקסוס הגיע שלישי עם 44 אחוזים, האייפון התאושש עם 36 אחוזים ואילו הוואן פלאס פיגר מאחור עם 34 אחוזי סוללה בלבד.
כדי להגיע לטעינה מלאה לקח לאייפון שעתיים ו-35 דקות. לגלקסי לקח שעה אחת ו-22 דקות להגיע ל-100 אחוזים ואחריו LG G4 עם זמן של שעה ו-36 דקות. אצל הזנפון נרשמה תופעה מוזרה - הוא הגיע ל-80 אחוזי סוללה תוך שעה ו-15 דקות ולקח לו עוד שעה ו-15 דקות להשלים את 20 האחוזים הנותרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סמסונג, MWC 2015, סמסונג אס 6, גלקסי S6. AP
סמסונג גלקסי S6 - הכי מהיר בטעינה מלאה./AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully