וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחים בחגים? האפליקציה שתעזור לכם למצוא חניה בת"א

10.9.2015 / 5:50

אפליקציית פולי, הפועלת בתל אביב ובירושלים, מבטיחה לאתר לכל אחד מהאורחים שלכם חנייה נוחה וקרובה תוך 10 דקות או פחות: " אסור שדבר פעוט כמו חניה יפריע לחגיגה"

נהגת כועסת במכונית. ShutterStock
חוסכת זמן, כסף ותסכול?/ShutterStock

כמה פעמים שמעתם משפט בסגנון: "אין סיכוי שאני בא בחג לתל-אביב, אי אפשר למצוא אצלכם חניה". שירות חדש של אפליקציית החניה הישראלית "פולי" מאפשר כעת לשלוח לאורחים קישור שימצא עבורם חניה ליד כתובת המגורים שלכם.

השירות החדש בשם "נעים להזמין" מאפשר לשלוח לאורחים ולמוזמנים שלכם קישור חכם שימצא עבורם חניה באמצעות "פולי". איך זה עובד? הקישור פותח את האפליקציה שמציגה מיד מסלול ניווט לכתובת שנבחרה. המסלול מוביל את האורחים שלכם ליעד דרך רחובות בהם ניתן למצוא, תוך 10 דקות, חניה ברחוב או בחניונים קרובים וזולים.

"ארוחות החג הן משהו שמחכים לו כל השנה. אסור שדבר פעוט כמו חניה יפריע לחגיגה", אמר זהר באלי, שותף מייסד ומנכ"ל חברת ספארק, המפתחת של "פולי". "זאת הסיבה שפיתחנו את השירות 'נעים להזמין', ונתנו לכולם כלי נוח ופשוט למצוא חניה בעיר הגדולה, בכל זמן - ובעיקר בערב החג".

אפליקציית "פולי פיית החניה" עושה שימוש באלגוריתם ייחודי, ביג דאטה, מידע סטטיסטי ומידע עירוני כדי להוביל את הנהגים לעבר חניות רחוב או חניונים. חיפוש החניה באמצעות "פולי" אורך 10 דקות בלבד והוא מפחית את משך חיפוש החניה הממוצע בחצי, לדברי החברה.

עוד מתהדרת החברה כי "פולי" מגדילה את הסיכוי למציאת חניה ברחוב בכ-80 אחוזים וכך היא חוסכת זמן, כסף ותסכול. האפליקציה הושקה בתל אביב לפני כחצי שנה ובחודש שעבר גם בירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם גם שומרים חניות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully