וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תתנו למחבלים לנצח": האינסטגרם של מיה חליפה נפרץ

16.9.2015 / 8:44

כוכבת הפורנו הפופולרית זעקה במהלך החג למעריציה שיסייעו לה להשתלט בחזרה על הפרופיל, אחריו עקבו לא פחות מ-2.2 מיליון גולשים. המאבק להשבת החשבון בעיצומו

שחקנית הפורנו הלבנונית מיה חליפה. אינסטגרם, צילום מסך
תחזירו לה את החשבון, בבקשה./צילום מסך, אינסטגרם

אחת מכוכבת הפורנו הכי פופולריות בעולם נפלה, במהלך החג, קורבן לפריצה לחשבון האינסטגרם שלה. לפי הדיווחים, האקר סעודי השתלט על חשבונה של חליפה ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות, פרסם תמונות בערבית, ובעיקר הותיר אותה נטולת פרופיל.

כידוע, חליפה בת ה-22 ממוצא לבנוני הפכה בשנים האחרונות ליעד ברשת עבור מוסלמים, שראו עצמם נפגעים ממעשיה בשם הדת והמסורת; ויש לא מעט כאלה. כעת, במקום תמונות שובבות חדשות, החשבון שומם לחלוטין וחליפה מנסה לגייס תמיכה כדי להשתלט עליו בחזרה.

הצעירה, שדורגה בשנה שעברה על ידי אתר Pornhub ככוכבת הפורנו האהובה בעולם, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "היי @אינסטגרם, אתם הולכים לתת למחבלים לנצח או שאני מקבלת את החשבון שלי בחזרה?".
לאחר מכן פנתה חליפה בעצמה לעוקביה וביקשה: "יכולים אולי לעזור לבחורה לקבל בחזרה את חשבון האינסטגרם שלה? דרשו מ-@Instegram להגיב למייל שלי", ולבסוף את הציוץ החינני: "אוקיי אינסטגרם, או שאתם שונאים את אמריקה או שתחזירו לי את החשבון שלי #FreeMia'".

למרות שצברה יותר מ-2.2 מיליון עוקבים נאלצה חליפה לפתוח פרופיל חדש אך למרבה שמחתה היא ביטלה אותו, והכריזה למעריצה בטוויטר שלא יעקבו אחרי שום פרופיל חדש ומזויף שלה עד שהיא תקבל את הקודם בחזרה.

נתגעגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully