וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבונות האינסטגרם האלה כל כך יפים שגטי שילמה להם אלפי דולרים

18.9.2015 / 6:08

שלושה צלמים, המפרסמים את עבודותיהם המרשימות ברשת החברתית לשיתוף תמונות, זכו כל אחד למענק של 10,000 דולרים במסגרת פרויקט לתיעוד סיפוריהן של קהילות, מסביב לעולם, שאינן מיוצגות מספיק במדיה

אדריאנה זבראוסקאס. אינסטגרם / אדריאנה זבראוסקאס, צילום מסך
עוני בדרום אמריקה./צילום מסך, אינסטגרם / אדריאנה זבראוסקאס

תמונה שווה אלף מילים? נסו עשרת אלפים דולר. הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות אולי מלאה בחשבונות עם תמונות סתמיות, אך בין אינספור הפרופילים ניתן למצוא גם לא מעט צלמים מוכשרים, המביאים לעולם צילומים שלא היו מביישים את המקצוענים והמפורסמים שבצלמים.

מוקדם יותר השנה הודיע חברת גטי, המוכרת תמונות לעסקים וכלי התקשורת בכל העולם, על מענק ייחודי לצלמים המתעדים את סיפוריהן של קהילות שאינן מיוצגות מספיק, מסביב לעולם, באמצעות אינסטגרם.

ועדת הפרס, המורכבת ממומחי צילום של נשיונל ג'יאוגרפיק, מגזין טיים ועוד, בילתה את החודשים האחרונים בבחינת 1,200 צלמים מ-109 מדינות, ולבסוף בחרה שלושה זוכים, שקיבלו פרס של 10,000 דולרים כל אחד.

איסמעיל פרדוס מבנגלדש זכה בפרס בעקבות פרויקט בשם "אחרי רנה פלאזה", בו התמקד בצילום קרוביהם השורדים של מי שנהרגו בהתמוטטות מפעל בדים מקומי בשנת 2013.

אדריאנה זבראוסקאס הברזילאית, שמתגוררת במקסיקו סיטי, קיבלה את המענק עבור אוסף צילומיה העוסק בין היתר בשינויי האקלים העולמיים וחיי היום יום של נשים לטיניות.

הזוכה השלישי הוא הצלם דמיטרי מארקוב - פעיל בארגוני סיוע לילדים ברוסיה, החושף את מצוקתם של היתומים הרבים במדינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully