וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק עוקבת אחריכם כעת בכל אתר - כך תפסיקו לקבל פרסומות אישיות

20.9.2015 / 6:42

כל אתר שאתם גולשים אליו כמעט מכיל קוד הטעמה של פייסבוק בדמות שני כפתורי Like ו-Share. כעת מתברר שהאפליקציה הקטנה הזו גם תגיד לפייסבוק מה אתם אוהבים לקרוא והיכן אתם גולשים כשאתם לא בפיד

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק שלחה מרגלים לכל פינה ברשת./ShutterStock

זרועות התמנון הארוכות של פייסבוק נשלחות כעת הרחק מחוץ לעמודי הרשת החברתית עצמם כדי ללקט מידע רב אודות כל משתמשיה. פייסבוק תעשה בקרוב שימוש בנתוני הגלישה באינטרנט, שנאספים בדפדפנים של כולנו, כדי למקד את הפרסומות שאנחנו רואים בפיד. את המידע תשאב הרשת החברתית מכל עמוד ואתר שנגיע אליו, המכיל את כפתורי הלייק והשיתוף (המוטמעים כמעט בכל אתר תוכן בעולם).

המידע הזה יצטרף למידע שיאסף בצורה דומה גם משאר האפליקציות והשירותים המוטעמים שפייסבוק מציעה לאתרים, וכמובן יעשיר את המידע שפייסבוק אוספת עלינו בעת הגלישה בפיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה יפסיק את המודעות האישיות אבל המידע ימשיך להיאסף./מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה הודיעה על הרחבת השימוש בנתונים לטובת התאמה אישית של פרסומות וביום שלישי הודיעה פייסבוק על הרחבת איסוף המידע עוד יותר. עם זאת, פייסבוק מציעה כעת גם דרך לבטל את השימוש במידע הרב כדי להציע פרסומות. זה לא אומר שהמידע לא ימשיך להיאסף ולהיאגר בשרתי החברה, אבל לפחות מפרסמים לא יגיעו אליכם על בסיס המידע שנאסף בלא רשות.

בתפריט ההגדרות (המשולש ההפוך הקטן בפינה הימנית העליונה בשורת המשימות הכחולה בראש האתר) הקליקו על טאב Settings. בתפריט שנפתח הקליקו על "מודעות" (Ads) ושם בחרו באופציה הראשונה מתוך השלוש: Ads based on my use of websites and apps. עדכנו את הפיצ'ר למצב מכובה (Off) וסיימתם.

אם בכל זאת תרצו לדעת מה פייסבוק חושבת שמעניין אתכם, היכנסו לעמוד Your Ad Preferences ושם תוכלו לראות את כל תחומי העניין, מסודרים לפי קטגוריות. את הרשימה הזו הרכיבה הרשת החברתית מהלייקים והשיתופים שלכם ומעוד אלמנטים הקשורים לגלישה שפייסבוק לא ממהרת לחשוף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מה שפייסבוק חושבת שמעניין אתכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully