וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורפים זמן: עשרה משחקי רשת שיעבירו לכם את יום כיפור

אילן גלר

22.9.2015 / 6:57

מתכוננים לעוד יומיים של רוגע בבית ביום כיפור? במקום לחפש יד רביעית לרמי, נסו את עשרת המשחקים הבאים, ונצלו את השקט והשלווה לשעות של גיימינג מהנה וחסר דאגות

אילוסטרציה. ShutterStock
יש מספיק משחקים ליומיים./ShutterStock

טאקי

משחק הקלפים הקלאסי, בגרסה דיגיטלית משוכללת במיוחד. אל תדאגו, לא יחסרו חוטאים שישמחו להצטרף אליכם לטורנירים מאתגרים בערב הצום. למשחק הקליקו כאן.

מריו עולם הפוך

טוויסט חדשני ומקורי למשחק ההרפתקאות שכולם מכירים. כאן השרברב האיטלקי המפורסם חייב לעבור לא רק שלבים מלאי מפלצות, אלא גם עולם שהתהפך כולו. למשחק הקליקו כאן.

מריו עולם הפוך. וואלה! כיף
השרברב המפורסם יפנה לכם כמה שעות./וואלה! כיף

מרוץ קטלני

כאן דווקא אין מהפכות וחידושים מסעירים, אלא פשוט משחק מירוצים שעשוי ממש טוב. אל תחשבו שבגלל הדמויות החמודות זהו משחק רק לילדים - הוא מאתגר ומפתיע. למשחק הקליקו כאן.

מרוץ באטמן

כאן אתם מוזמנים להתחרות במרוץ כשאתם מאחורי ההגה של המכונית המגניבה ביותר ביקום - הבאטמוביל. אל תעשו בושות לאביר האפל, להפסיד במרוץ כשאתם נוהגים על טיל עם גלגלים זו בהחלט פאדיחה. למשחק הקליקו כאן.

חניה מאניה

אוהבים משחקי חניה? כאן תוכלו למצוא את אחד הטובים ביותר: המון אתגרים שונים, מכוניות קטנות וגדולות, ומשימות ארוכות ומהנות. למשחק הקליקו כאן.

חניית טנק בתלת-ממד

אם בא לכם לנסות משחק חניה מסוג אחר, אולי תצאו לסיבוב על טנק? ברור שהוא יכול פשוט לדרוס הכל בדרך, אבל גברים אמיתיים מחנים טנק בלי לפגוע בזבוב. למשחק הקליקו כאן.

לגו מלחמת הכוכבים

מתרגשים לקראת צאתו של סרט מלחמת הכוכבים החדש? אתם יכולים להתחיל להתכונן עם משחק מעולה שמתרחש בעולם הפנטזיה, בכיכובן של דמויות לגו משעשעות. למשחק הקליקו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צאו לסיבוב בלגקסיה רחוקה./מערכת וואלה!, צילום מסך

ארץ זומבים 2

אקשן כמו שצריך. צאו להילחם בזומבים מפחידים, חסלו אותם עם כלי נשק עצבניים וסיימו את כל השלבים בלי להפוך לזומבים בעצמכם. למשחק הקליקו כאן.

אין זמן להסביר

זה מתחיל מוזר, ולאט לאט נהיה עוד הרבה יותר מוזר. אבל אם יש לכם קצת סבלנות לחוויה אחרת, תגלו פה משחק פעולה שלא מפחד לשחק מחוץ לכללים. למשחק הקליקו כאן.

באבלס

איך אפשר בלי הלהיט של כל הזמנים? מחברים עוד ועוד בועה, צוברים עוד ועוד נקודות, ופתאום יום כיפור חלף כולו בלי ששמתם לב בכלל. למשחק הקליקו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלאסיקה בכל כיפור./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully