וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

21.9.2015 / 13:36

צאו למסע בממלכות קסומות, הגנו על בסיס צבאי באמצעות אסטרטגיה מושלמת, עברו מסעות מופלאים ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

MEG RVO - Battle for the Territories

אם אתם חובבים משחקי מלחמה מעוצבים ומושקעים, MEG RVO זה בדיוק המשחק בשבילכם. למשחק עיצוב ייחודי וממשק פשוט ונוח.
זה משחק אסטרטגיה ופעולה בזמן אמת, המיועד לשחקנים המחפשים חוויות משחק שונה ומיוחדת המצריכה חשיבה ואסטרטגיה בכמה חזיתות במקביל. בשדה הקרב תחולקו לשני צוותים שונים, כשכל צוות מטרתו לשמור על ההגנה ולתאם התקפות כנגד הצוות היריב.

תצטרכו לצבור נקודות ניסיון באמצעות משחקים רבים על מנת להתקדם בשלבים ולקבל מפות טובות יותר ואתגרים קשים יותר. המשחק פותח כשיתוף פעולה עם סופר המדע הבדיוני שיין ויליאם גיבסון וצוות Skunkwerks המבקשים לבנות קהילה של שחקנים מסורים, שייהנו לבלות בתוך העולם שלהם באינטראקציה עם הסביבה ועם שחקנים אחרים ידועים ואנונימיים.

להורדת המשחק לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Kingdom Rush HD

משחק הפנטזיה והפעולה הזה זכה בביקורות ושבחים טובים במיוחד בעולם. הצטרפו לאחד המשחקים הממכרים וצאו למסע בממלכה, עם אנימציה חדה ומושקעת, בה תצטרכו להגן את המלך מפני המוני טרולים, יצורים מרושעים וקוסמים רעים המבקשים לחבל ולחסל את הממלכה.
לצדכם ארסנל של לחשים בהם תוכלו להשתמש לפקודתכם. תוכלו להילחם ביערות ובהרים ולהתאים את אסטרטגיית ההגנה שלכם למקום בו תילחמו. בהמשך תוכלו לעלות בשלבים ולשדרג את המגדלים שלכם ואת התמחויות ההגנה שלכם כמו גיוס תגבורת, פיקוח על הכוחות וגיוס לוחמים נגד כוחות האופל.

להורדת המשחק לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון: 11.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Grim Legends 2: Song Of The Dark Swan HD

במשחק אנימציה זה תפקידכם לשחק קוסם בעל שם עולמי, המוזמן לממלכה על מנת לשחרר את המלכה מקללה קטלנית. כשתגיעו לעשות את הקסם ולשחרר את הקללה, תגלו שהנסיך התינוק נחטף והעניינים בממלכה מסתבכים.

במהלך המשחק יהיה עליכם לנסוע לממלכת הברבורים ההרוסה כדי למצוא את הנסיך ולפענח את הסוד שמאחורי הקללה, שהוטלה על המלכה, על מנת להגיע לשלב האחרון ולפתרון יהיה עליכם לפתור חידות מאתגרות ולמצוא רמזים נסתרים.

להורדת המשחק לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון: 27 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3D Pazzel Moppet

לכל אוהבי החידות ומשחקי התלת-ממד 3D Puzzle Moppet הוא משחק המשלב בין השניים. עזרו לגיבור להגיע אל המערבולת המוזהבת על ידי שימוש בכלים המוצבים על פני השטח, הזזת בלוקים ומעבר מעל הבורות.

למשחק עיצוב קליל ומשעשע וממשק פשוט ונוח; הוא מכיל יותר מ-30 רמות ובכולן חידות ייחודיות ומאתגרות. בואו לפתח את החשיבה האסטרטגית שלכם.

להורדת המשחק לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון: 3.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Big Mess

זה הזמן לעשות סדר בבלגן. הצטרפו למשחק פאזל צבעוני, קליל ומשעשע בו עליכם ליצור רצף של שלושה פריטים ומעלה מאותו הסוג. נשמע פשוט? לא כשישנה מגבלת זמן. החליפו את מיקומם של הפריטים הנמצאים סמוך זה לזה בעזרת מגע על המסך וצרו רצפים של פריטים מאותו הסוג.

רוצים להכפיל את מספר הנקודות? השתמשו בברק המופיע בצדו הימני התחתון של המסך ונקו את הלוח. זהו הזמן להוכיח שחשיבה אסטרטגית מהירה יכולה לנצח את מגבלת הזמן.

להורדת המשחק לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון: 1.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Story of Pixel Brian

זהו הזמן לקבל החלטות במשחק בו כל האופציות פתוחות. אין החלטות נכונות או החלטות שגויות אך כל החלטה שתקבלו תשפיע על מהלך חייו של בריאן איש הפיקסלים. המשחק בעל ממשק פשוט ונוח למשתמש, המאפשר לכם לנהל את יומה של דמות פיקסלים צבעונית ומשעשעת על ידי קבלת החלטות מתוך מגוון רחב של אפשרויות העומדות בפניכם. זה הזמן להיות יצירתיים ולהפוך את חייו של איש הפיקסלים למאתגרים ומעניינים.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully