וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מציגה: משחק המציאות המדומה החדש - הטרדה מינית וניצול יחסי מרות

אילן גלר

27.9.2015 / 7:58

ביפן מדובר בז'אנר פופולרי אבל עבור עיניים מערביות, משחק מציאות מדומה הדורש מכם להתחיל עם תלמידה השולחת לעברכם רמזים מיניים יכול להיתפס כסקסיסטי במידה מסוימת. כלומר, במידה רבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתה בא לפה הרבה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתערוכת המשחקים של טוקיו, שננעלה בסוף השבוע האחרון, הכריזה סוני על ערכת מציאות מדומה לקונסולות פלייסטיישן 4 בשם PlayStation VR שתגיע לחנויות בשנה הבאה. מבין מבחר המשחקים, שתומכים בטכנולוגיה החדשה, בלט כותר אחד - סימולטור רומנטי בשם Summer Lesson, שמטרתו פשוטה - להתחיל עם בחורות.

גרסת ההדגמה, שהוצגה בתערוכה, מזמינה את השחקן לחוות סיטואציה ביזארית של שיעור פרטי בביתה של תלמידה, כשבמהלך השיעור מבקשת התלמידה מהמורה להסביר לה נושא מסוים ומתקרבת אליו באופן אינטימי. נזכיר כי מדובר בחווית מציאות מדומה, כך שהשחקן יכול להביט לכל כיוון באמצעות תנועות ראש, ולהגיב למתרחש בזמן אמת.

גרסת ההדגמה מסתיימת בנקודה זו, כאשר כל המשתתפים עדיין לבושים - אך עושה רושם כי הגרסה המלאה עשויה להגיע עם סיפורים אירוטיים קיצוניים יותר. הבחירה דווקא במשחק זה כאחד ממשחקי ההשקה של ה-PlayStation VR מרמזת כי בסוני רואים בז'אנר זה כאחד המרכזיים לטכנולוגיה. עם זאת, סביר להניח כי הכותר לעולם לא ישווק במערב, הרגיש מעט יותר לתכנים מסוג זה על קונסולות משחק. ביפן משחקי "דייטינג" נחשבים דווקא לז'אנר לגיטימי לגמרי, ועשרות מהם זמינים עבור הפלייסטיישן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully