וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Move to iOS: אפליקציית המעבר של אפל מאנדרואיד לאייפון לא רעה בכלל

27.9.2015 / 5:19

השקת האייפונים החדשים ומערכת ההפעלה החדשה לאייפון ואייפד אולי עודדה כמה חובבי אנדרואיד לנטוש את מערכת ההפעלה הפתוחה לטובת הגן הסגור של אפל; עבורם עשתה ענקית הטכנולוגיה חיים קלים במיוחד

אייפון. ShutterStock
חיים קלים למי שמחפש לעבור לאייפון./ShutterStock

למרות הביקורות הרבות, שהטיחו מעריצי אנדרואיד כנגד האפליקציה הראשונה והיחידה של אפל לאנדרואיד - Move to iOS, מי שירצה או יצטרך להשתמש בה יגלה תוכנה יעילה ופשוטה, שבהחלט מספקת את הסחורה, במידה ואתם עושים את המעבר ממערכת ההפעלה של גוגל לגן הסגור של אפל.

טים קוק סיפר בקיץ האחרון כי מגמת המעבר מאנדרואיד ל-iOS נמצאת בעיצומה, עם שיעור נדידה חסר תקדים, לדבריו. כעת עם אפליקציה המוצעת רשמית בחנות גוגל פליי, ניתן לשער כי התהליך צפוי להפוך פשוט ונפוץ אף יותר.

לאחר התקנת האפליקציה, התחילו בהגדרת מכשיר ה-iOS הטרי שבידיכם, ולאחר מכן בשלב ה-App & Data, בחרו ב-Move Data from Android. לאחר מכן הפעילו את האפליקציה באנדרואיד, אשרו את הסכם השימוש ומצאו את הקוד המופיע בחלון Find Your Code.

כעת, הקישו את הקוד בן 10 הספרות שמופיע על גבי מכשיר האייפון, ובחרו אילו פריטים וקבצים תרצו להעביר עמכם, מבין אפשרויות המייל, אנשי הקשר, המדיה ויתר המידע האישי על גבי מכשירכם. כעת נשאר רק להמתין עד לסיום התהליך, הדורש מערכת הפעלה אנדרואיד 4.0 וחיבור WiFi לשני המכשירים.

Move to iOS. אתר האפליקציה, צילום מסך
בוחרים מה רוצים להעביר./צילום מסך, אתר האפליקציה
Move to iOS. אתר האפליקציה, צילום מסך
ונותנים לאפליקציה לעבוד./צילום מסך, אתר האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully