וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: כפית סלפי - למי שלא מסתפק בלהציק לכולם עם מקל

אילן גלר

25.9.2015 / 6:03

יצרנית דגני בוקר אמריקנית פצחה בקמפיין ויראלי במסגרתו היא מחלקת ללקוחותיה (כמעט בחינם) את הצאצא המקורי במיוחד של מקל הסלפי - כפית ארוכה שבצדה השני תפס לסמארטפון

יוטיוב

אחרי מקלות הסלפי, שמסכנים את חיינו באתרי תיירות בין-לאומיים, מגיע מוצר שלבטח יהפוך ללהיט בקרב חובבי הצילום העצמי באדיבותה של יצרנית דגני הבוקר האמריקנית ג'נרל מילס. החברה החליטה לצאת בקמפיין ויראלי מקורי, ומציעה ללקוחותיה בארה"ב להזמין בחינם (טוב, כמעט - הם נדרשים לשלם את מחיר המשלוח) "כפית סלפי" - מקל שבצדו האחד תפס המתאים למכשירי סמארטפון, ובצדו השני כפית מתכת.

מטרת הגאדג'ט המטורף הזה היא, בפשטות, לאפשר לכם לתעד את עצמכם אוכלים קורנפלקס (למרות שכמובן אין מניעה שתצלמו סלפי אכילה של כל מזון המצריך שימוש בכפית). "חלפו הימים בהם אכלתם קורנפלקס טעים ואף אחד מהחברים שלכם לא ידע על זה", כותבים ג'נרל מילס באתר הרשמי. "למה לבחור בין לאכול או לפרסם פוסט? עם כפית הסלפי, אתם יכולים לעשות את שניהם".

אם במקרה חשבתם שאף אחד לא יתעניין בהמצאה המוזרה הזו, כדאי שתדעו כי החברה מקציבה מלאי יומי של הזמנות לכפית הסלפי, ועד כה המלאי הזה אזל בתוך דקות. יצרנית דגני הבוקר מבטיחה להגביר את קצב הייצור, אך יש לנו תחושה כי יזמים זריזים וחסרי בושה כבר עובדים במרץ על פיתוח גרסה מסחרית לכפית הסלפי, שתגיע בקרוב לידיהם של רוכלים בכל קצוות העולם.

כפית סלפי. צילום מסך
אין ספק שמדובר בזווית אסתטית./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully