וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר אנשים נהרגו השנה בתאונות סלפי מאשר על ידי כרישים

24.9.2015 / 15:14

אמנם גם תאונות סלפי וגם תקיפות כרישים אינן נכללות בראש רשימת גורמי המוות בעולם, אבל בתחתית הרשימה שני הגורמים הללו מעוררים תהייה - האם האנושות צריכה לאמץ כללי בטיחות לצילומי סלפי?

מערכת וואלה!

חדשות רעות לכל חובבי הסלפי; מתברר שסלפי יכול להרוג - ולא מעט. לפני יומיים נהרג תייר יפני לאחר שנפל במדרגות הטאג' מאהל בהודו כשניסה לצלם סלפי עם הארמון המפורסם. מותו העלה את מניין ההרוגים בתאונות סלפי השנה ל-12.

המוות הזה מתווסף לעוד תאונות סלפי מוזרות כמו הנער האמריקני שירה לעצמו בגרון לאחר ניסיון לצלם תמונה עם אקדח טעון, או אישה ממוסקבה שנפלה מגשר לאחר שרצתה להצטלם עם הנוף ברקע.
נתון מעניין נוסף הוא השנה היו רק שמונה מקרי מוות מתקיפות כרישים מה שהופך רשמית את הסלפי לקטלני יותר. אז נכון, אפשר לטעון שכל אלו הם רק תאונות מוזרות, אבל אפשר גם לטעון שזו ככל הנראה פשוט ברירה טבעית במיטבה.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully