וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובינתיים ביפן: דמות המנגה המצוירת שנלחמת בדאעש ברשת

27.9.2015 / 6:39

אחרי הוצאתם המתוקשרת להורג של שני האזרחים היפניים על ידי ארגון המדינה האיסלמית החלו גולשים מארץ השמש העולה להציף את הרשת בדמות המנגה, שאמורה להטריל את ההשטאג isis ברשתות החברתיות

מערכת וואלה!

אם גם אתם מפחדים מאיום דאעש, אל חשש. ליפנים יש נשק חדש שהולך להפיל את האומה האיסלמית - וזו ילדה קטנה עם שיער ירוק. הכירו את דאעש-צ'אן (או אייסיס-צ'אן, באנגלית) - נערה בת 19 לבושה במדי דאעש, עם חזה גדול, שיער ירוק גולש, עיניים מנצנצות ומלון.

צ'אן נולדה ברשתות החברתיות מיד אחרי ההוצאה המתוקשרת להורג של שני האזרחים היפנים, הארונה יוקאווה וקנג'י גוטו. מאז גולשים ואמנים יפנים ציירו ושיתפו אלפי גרסאות שלה תחת ההאשטג ISIS במטרה לשבש מנועי חיפוש כך שחיפוש המילים דאעש ברשת יעלו תמונות של הילדה ולא יתנו במה לפוסטים של הארגון הרצחני.

אז נכון, מדי חודש עולים כמה אלפי תיוגים חדשים של דאעש-צ'אן, לעומת מאות אלפי תיוגים של דאעש עצמם, אבל אנחנו מציעים ליפנים לא לוותר.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully