וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמינה להורדה: מיקרוסופט השיקה את אופיס 2016

אילן גלר

27.9.2015 / 5:07

בתחומים רבים איבדה מיקרוסופט את ההובלה אבל חבילת התוכנות המשרדיות שלה הן ללא ספק הפופולריות ביותר בעולם. בעלי מנוי 365 יכולים להוריד את אופיס כבר עכשיו, השאר יצטרכו לשלם על רישיון חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וורד 2016./מערכת וואלה!, צילום מסך

חבילת התוכנות המשרדיות "אופיס" מבית מיקרוסופט היא עדיין אחד המוצרים המצליחים והרווחיים ביותר של החברה. תוכנות הוורד, אאוטלוק, פאוורפוינט ואקסל הן הפופולריות בתחומן וכעת הגרסה החדשה ביותר שלהן זמינה להורדה במלואה עבור מחשבים מבוססי חלונות. אופיס 2016 מוצעת ללא כל תשלום נוסף למנויי שירות אופיס 365, הזכאים לכל עדכון שאותו מוציאה מיקרוסופט לתוכנה. לקוחות שרכשו רישיון חד-פעמי בעבור גרסה קודמת, יתבקשו לרכוש רישיון חדש - או להצטרף כעת למנוי.

מה חדש באופיס? גרסת 2016 מעדכנת את ממשק כל התוכנות השונות בחבילה - וורד, אקסל, פאוורפוינט, אאוטלוק, וואן נוט ואקסס - כך שתפעלנה היטב עם מסכי מגע, שהפכו לסימן ההיכר של מחשבי חלונות 8 ו-10. משתמשי אקסל יוכלו אפילו לצייר גרפים ושרטוטים על המסך, ואלו יהפכו בלחיצת כפתור אחת לחלק בלתי נפרד מגיליון העבודה.

משתמשי וורד, לעומת זאת, יוכלו ליהנות כעת משיתוף מסמכים מהיר דרך הרשת ועבודה משותפת בזמן אמת על מסמך מקוון, תכונה שכבר קיימת בשירות "Google Docs" כמעט מראשיתו, ועכשיו מתחרה גם במיקרוסופט. אם אינכם בטוחים שחבילת התוכנות החדשה מצדיקה את ההשקעה, החברה מזמינה אתכם להוריד גרסת התרשמות ל-30 יום. סטודנטים, אגב, זכאים למחיר מוזל.

כדי להוריד את אופיס 2016 עליכם להתחבר ל-Office.com ולאחר מכן נווט לאזור "החשבון שלי", שם תתבקשו ללחוץ על כפתור "התקן"; המחשב יוריד אשף התקנה במשקל 2.75 מגהבייט והוא כבר יטפל בכל השאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully