וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני כיפוף: האם האייפונים החדשים יתכופפו כמו הקודמים?

אילן גלר

27.9.2015 / 11:08

פרשת בנדגייט, שהשאירה צלקת מכוערת על המוניטין של אפל, הביאה בלוגרים ניו זילנדים להתעלל באייפון החדש רק כדי לבדוק האם אפל אכן קיימה את הבטחתה לחזק את המכשיר. צפו במבחן

יוטיוב

אחת ההבטחות הגדולות של אפל בעת ההכרזה על מכשירי האייפון 6S ו-6S פלוס החדשים, הייתה מציאת פתרון למשבר ה"בנדגייט" שפגע בחברה ובעיקר במשתמשי האייפונים הדגם הקודם. מכשירי האייפון 6 נטו להתקפל בכיס, גם אם לא הופעל עליהם כוח רב במיוחד (כמו בישיבה) וכעת נראה שאפל יכולים לשים את המשבר הזה מאחוריהם.

האייפון החדש הגיע לחנויות בחלק ממדינות העולם, וכמה בלוגרים מניו-זילנד החליטו לבדוק האם אכן הצליחה אפל להתגבר על הבעיה. מסקנות הניסוי המפרך, בו תוכלו לצפות בסרטון, ברורות: האייפון 6S הוא אכן מכשיר עמיד בהרבה מקודמו, ואיננו מתעקם גם כשמופעל עליו לחץ פיזי אמיתי בניסיון לכופפו.

לאחר כמה וכמה ניסיונות אלימים, לגרום נזק למכשיר, המרב שעורכי הניסוי הצליחו להגיע אליו הוא עקמומיות קלה וכמעט בלתי מורגשת לעין. המכשיר הוסיף לעבוד כרגיל גם לאחר שעבר את כל ההתעללות הזו.

כיצד מצליח האייפון 6S להתמודד עם ניסיונות קיפול, למרות שהוא נראה כמעט זהה לחלוטין לקודמו? ובכן, הוא מיוצר מתרכובת אלומניום חזקה יותר, זכוכית המסך שלו שונה ועמידה במיוחד גם היא, ומארז המכשיר מעט עבה יותר. עושה רושם כי כל הצעדים הללו אכן הביאו את התוצאות הרצויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully