וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות והמשחקים הכי פופולריים שנדבקו בווירוס באפסטור

אילן גלר

29.9.2015 / 8:02

אפל פרסמה רשימה של 25 האפליקציות הכי פופולריות שנדבקו כשירות למשתמשים. אם אתם מזהים את אחת האפליקציות אצלכם במכשיר, פשוט מחקו אותה ובדקו ברשימה המלאה לפני הורדה של אפליקציה שאתם לא בטוחים לגביה

אפסטור. ShutterStock
האפסטור חטפה מכה קשה./ShutterStock

בשבוע האחרון הצליח וירוס, שחדר לכמות לא קטנה של האפליקציות המוצעות להורדה באפסטור של אפל, להרוס קצת את החגיגה סביב השקת האייפונים החדשים. אחת הדרכים בהן מנסה אפל לצמצם את הנזקים היא פרסום רשימת האפליקציות הפופולריות שנדבקו בווירוס. מחיקת האפליקציות הללו תסיר לחלוטין את הווירוס מהאייפון שלכם, אם כי לא תבטיח הישנותו של מקרה כזה, במידה ובעתיד שוב יכשלו מגנוני האבטחה של אפל מלאתר את הסכנה בזמן.

בראש הרשימה מופיעה אפליקציית המסנג'ר הסינית WeChat, שצברה משתמשים רבים גם במערב. DiDi Taxi היא אפליקציית מוניות, דומה לאובר, שעשויה להיות מוכרת למשתמשים שביקרו בסין, ונדבקה בווירוס אף היא. גם המשחק הפופולרי Angry Birds 2 נמצא כנגוע בווירוס, אם כי רק בגרסה ממותגת שנועדה לשוק הסיני.

עוד משחקים החשודים כנגועים: Battle Of Freedom, וואן פיס, Heroes of Order & Chaos ו-CarrortFantasy. אפל ממליצה להסיר גם אפליקציית הבישול Let's Cook, במידה והשתמשתם בה. עושה רושם כי רוב האפליקציות ברשימה רלוונטיות בעיקר לקהל במזרח אסיה, אך כדאי בכל זאת להציץ בה ליתר ביטחון, מאחר ואפליקציות רבות הפופולריות גם במערב פותחו באמצעות כלים נגועים.

WeChat
DiDi Taxi
58 Classified
Gaode Map
Railroad 12306
Flush
China Unicom Customer Service
CarrotFantasy 2: Daily Battle
Miraculous Warmth
Call Me MT 2
Angry Birds 2
Baidu Music
DuoDuo Ringtone
NetEase Music
Foreign Harbor
Battle of Freedom
One Piece
Let's Cook
Heroes of Order & Chaos
Dark Dawn - Under the Icing City
I Like Being With You
Himalaya FM
CarrotFantasy
Flush HD
Encounter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully