וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל חשפה טאבלט מפתיע ואת מכשירי הנקסוס החדשים

29.9.2015 / 18:03

שלושה שבועות לאחר ההשקה של אפל, הכריזה הערב גוגל על שורה של מוצרים חדשים בהם: שני סמארטפונים חדשים Nexus 5X ו-Nexus 6P, הדור הבא של מזרים המדיה כרומקאסט, את הטאבלט פיקסל סי וכמובן נתנה לנו לטעום קצת מה-"מרשמלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיוויד בורק./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שאפל, סמסונג ויתר מתחרותיה כבר ערכו את אירועי ההשקה השנתיים שלהן, ערכה הערב גוגל אירוע שהתקיים בקליפורניה ושודר חי לכל העולם. באירוע נחשפו כצפוי מכשירי הנקסוס החדשים לצד טאבלט מפתיע, פיצ'רים חדשים של הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, המכונה "מרשמלו", עדכונים נוספים בגזרת מזרים המדיה כרומקאסט ובשורות נוספות לגבי שירותים נוספים של ענקית החיפוש.

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל הטרי, פתח את האירוע עם עדכון על צמיחה מרשימה בכמות משתמשי אנדרואיד בחודש האחרון, שמספרם זינק ל-1.4 מיליארד, לעומת מיליארד "בלבד" באירוע המקביל בשנה שעברה; רובם, לדברי פיצ'אי, מאמצים סמארטפונים לראשונה. "קנה המידה בו הכול עובד הוא עוצר נשימה", אמר בתחילת הערב והוסיף כי חנות גוגל פליי הגיעה גם היא לכמות מרשימה של מיליארד משתמשים פעילים.

את מכשירי הדגל החדשים בסדרת נקסוס הציג דיוויד בורק, סמנכ"ל ההנדסה של החברה: Nexus 5X המיוצר על ידי LG הקוריאנית ו-Nexus 6P שמיוצר על ידי Huawei הסינית יכילו מצלמות משופרות באיכות גבוהה, המציעות צילום ב-4K ומתיימרות להיות הטובות ביותר בשוק. מחירי המכשירים צפויים להתחיל מ-379 דולרים ל-5X ו-499 דולרים ל-6P; מכירתם צפויה להתחיל כבר החודש, באמצעות חנות גוגל המקוונת החדשה, עם אפשרות כבר עכשיו להזמנה מוקדמת בארה"ב, אנגליה, אירלנד ויפן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשתמשים יחליטו מה מיותר ומה לא./מערכת וואלה!, צילום מסך

נקסוס 5X ונקסוס 6P

מכשיר הפרימיום Nexus 6P נגיש יותר בגודלו וגם במחירו מקודמו בסדרה, ומגיע עם מסך 5.7 אינץ' AMOLED QHD זכוכית גורילה 4 ברזולוציית 1440p, מעבד בעל 8 ליבות Snapdragon 810 1.9GHz עם 3 ג'יגה של זיכרון RAM, וסוללה מוגדלת בקיבולת של 3,450 מיליאמפר-שעה.

המכשיר כולל מצלמת 12 מגהפיקסל אחורית עם מגנון פוקוס לייזר אוטומטי, מצלמת 8 מגהפיקסל קדמית לסלפי איכותי, והוא יגיע בנפחי אחסון של 32GB, 64GB או 128GB. המכשיר עשוי האלומיניום מתוצרת וואוויי הסינית יגיע בשלושה גוונים - לבן כפור, אלומיניום וגרפיט, וכמו ה-6P יגיע עם מחבר סוג C, המאפשר הטענה מהירה בין סמארטפונים וחיבור דו-כיווני.

Nexus 5X מבית LG מצוייד במסך מעט קטן יותר, 5.2 אינץ', ברזולוציית 1080p, עם מעבד שש ליבות 1.8GHz 808 Snapdragon, לצד 3 ג'יגה זיכרון RAM וסוללת 2,700 מיליאמפר-שעה. המכשיר חמוש במצלמת 12.3 מגהפיקסל אחורית עם אותו מנגנון לייזר פוקוס ו-5 מגהפיקסל קדמית. ה-5X יגיע עם נפחי אחסון של 16GB או 32GB; הוא יורכב מפלסטיק עמיד ויגיע בצבע שחור, לבן או כחול בהיר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסוס X5 - מסך קצת יותר קטן מאחיו הסיני./מערכת וואלה!, צילום מסך

אנדרואיד בטעם מרשמלו

מכשירי הדגל החדשים עוצבו במטרה לנצל את מלוא יכולות הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו 6.0 (היורשת של לוליפופ 5.0). מרשמלו עושה שימוש חכם בקורא טביעות האצבע, Nexus Imprint, בין היתר לפתיחת מסך זריזה וקלילה, תשלום ושליטה באפליקציות, ובמערך החיישנים שבמכשיר, הלומד את אופי המשתמש תוך כדי תנועה.

עוד בין חידושי מרשמלו: חסכון באנרגיה במצבים שונים, כולל מצב שינה בו המכשיר נותר זמין לנוטיפקציות ומסרים, תוספת חיפוש קולי (בפקודת "אוקיי, גוגל") ממסך הנעילה, התראה על מצב הטעינה והזמן הנחוץ להשלמתה, שדרוגים ב-Now on Tap המאפשר חיפוש מידע והזמנת שירותים ישירות מתוך אפליקציות, ואפשרות הסרת גם לאפליקציות "מובנות", מהן יגיעו הרבה פחות עם המכשיר, בתגובה לפידבק שהתקבל ממשתמשי נקסוס. העדכון למערכת ההפעלה ישוחרר בשבוע הבא למכשירי נקסוס קיימים, וצפוי לשפר את ביצועי הסוללה שלהם ב-30 אחוזים, לדברי גוגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שדרוגים בהפעלה הקולית./מערכת וואלה!, צילום מסך

כרומקאסט, פיקסל C ושאר ירקות

האירוע בן השעה ועשרים הדקות כלל בין היתר עדכונים גם בגזרת מזרים המדיה כרומקאסט, שישודרג כעת גם בתכונות הזרמת מוזיקה ויאפשר לכל בני הבית לחלוק מוזיקה מהניידים שלהם. עוד הוכרזו שדרוגים בשירות התמונות הפופולרי של גוגל, ותכנית משפחתית לגוגל פליי מיוזיק, ללא הגבלה על כמות המכשירים.

רגע לפני סוף האירוע הציגה גוגל את הפיקסל C - טאבלט בעל מסך 10.2 אינץ' ברזולוציית 2560x1800 308ppi, המריץ את מערכת אנדרואיד מרשמלו ולא ChromeOS, לראשונה. לטאבלט ניתן לצרף מקלדת נפרדת בממדים כמעט זהים לזו של מחשב נייד ממוצע, המתחברת אליו באמצעות מגנט ובלוטות' ליצירת עמדת מחשב מתכווננת, ונטענת אוטומטית מהמכשיר. לפיקסל C מעבד Nvidia X1 עם 3 ג'יגה זיכרון RAM, ארבעה מיקרופונים לשליטה קולית והוא צפוי להימכר כבר במהלך אוקטובר-נובמבר, בסכום של החל מ-499 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטאבלט הראשון שנפרד מ-ChromeOS./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully