וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונספירצית רשת: האם האימוג'י החדש של אפל קורץ לאילומינטי?

אילן גלר

2.10.2015 / 5:31

מי שהצליח לקבל הצצה למקלדת האימוג'י החדשה, שתשיק אפל בהמשך השנה, הבחין באייקון חדש של עין, שלא ניתן למצוא אצל אף אחד מהמתחרים. לפי סירי מדובר באימוג'י של בריונות רשת אבל את חובבי תיאוריות הקונספירציה זה לא מעניין

אייפון. ShutterStock
העין החדשה של אפל./ShutterStock

אחרי השקת iOS 9, לפני כשבועיים, נסייני הבטא של אפל זכו להוריד למכשירם את iOS 9.1, הגרסה הכי חדשה למערכת ההפעלה למכשירי האייפון והאייפד. בין שלל החידושים, מהם כל שאר המשתמשים ייהנו רק מאוחר יותר השנה, נמצאת מקלדת אימוג'י מעודכנת בעשרות אייקונים חדשים; אחד מהם - פרי המצאתה של אפל, שלא מופיע באף מקלדת אימוג'י אחרת - הפך למוקד תיאורית קונספירציה חדשה, לפי ענקית הטכנולוגיה האמריקנית קורצת לארגון הצללים הידוע לשמצה "האילומינטי".

האימוג'י המדובר נראה כמו בועת שיחה שחורה, שבמרכזה מופיעה עין, המזוהה כל כך עם הארגון, שלפי חובבי תיאוריות הקונספירציה מושך בחוטים ומניע את העולם לתועלתו כבר מאות שנים. בעיני גולשים רבים מדובר באייקון המייצג ישירות את האילומינטי המסתורי, אחרים סברו שמדובר בסמל שנועד לייצג את אפליקציית השיחות של אפל, iMessage. ההסבר הסביר ביותר הוא שאימוג'י זה מייצג קמפיין נגד בריונות רשת, שכן כך סירי, העוזרת הדיגיטלית, מתארת אותו אם מבקשים ממנה לקרוא הודעת טקסט שבה הסמל מופיע. הסבר שלא מניח את דעתם של המשוכנעים מאחר והוא לא משנה את העובדה שהאימוג'י עדיין נראה כך וקיים במקלדת החדשה.

בין שלל הסמלים שיתווספו למערכת ההפעלה בגרסת 9.1 תמצאו מבחר ענפי ספורט חדשים כמו גולף וירי בחץ וקשת, אצבע משולשת, כל סמלי האסטרולוגיה המוכרים, בתי תפילה כמו מסגדים ובתי כנסת, וגם רובוט חייכני וחביב.

אילומינטי. ShutterStock
העין של האילומינטי בשטר של דולר אמריקני./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully