וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה בטעות תמונה של שד חשוף לבוס - והוא הגיב

2.10.2015 / 5:54

אחת ההבטחות הכי גדולות של סנאפצ'ט היא משלוח בטוח של תמונות בוטות, מאחר והן אמורות להימחק אחרי הצפייה. כנראה שהם לא שמעו שם על צילומי מסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר תרמתי במשרד./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם זו דרך לקבל העלאה: גולשת אנונימית זכתה לפרסום (לפחות גופה) לאחר ששלחה תמונת חזה פרטית לבן זוגה בשעת לילה מאוחרת אך נחרדה לגלות שהנמען אליו כיוונה את ההודעה בפועל היה לא אחר מאשר הבוס שלה, שלמרבה הפדיחה אף הגיב למסרון.

בתמונה שנשלחה ברשת החברתית הפופולרית נראית האישה כשהיא מרימה את חולצתה וחושפת את בטנה ואת אחד משדייה. "זה מה שאתה מפספס הסופ"ש", כתבה על התמונה אך במקום שהתמונה תשמיד את עצמה אחרי צפייה אחת, הבוס מיהר לצלם את המסך ולהפוך אותה לקבועה בנייד שלו.

לפי הדיווחים, זמן קצר לאחר ששלחה את התמונה הבחינה האישה כי נעשתה טעות, וכי במקום לשלוח את התמונה הנועזת לחברה, היא שלחה אותה כאמור דווקא לאחד האנשים האחרונים בעולם שהיא רצתה שיקבלו אותה. הבוס מצדו שלח תמונה בחזרה – צילום של פתק בכתב ידו.

"היי, כנראה שלא התכוונת לשלוח את זה אליי", כתב המנהל בחזרה, "אך בבקשה תהיי זהירה יותר. אני הבוס שלך". הסיפור הפך לוויראלי במהרה, וזכה לסיקור באתרי אינטרנט ברחבי העולם; למרבה מזלה של האישה, פרצופה וזהותה נותרו באפילת הסנאפצ'ט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניין איך תיראה ההערכה השנתית?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully