וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים עזרו לצלם למצוא את הזוג הזה - תוך יום

1.10.2015 / 7:13

חוץ מתמונות של חתולים, האינטרנט טוב גם לעוד כמה דברים; אחד מהם הוא למצוא זוגות חמודים בתמונות אקראיות. הסיפור הזה מאוסטרליה הוא רק דוגמה נוספת לכוחה של הוויראליות

צילום מסך

האינטרנט, ללא כל ספק, עוזר להמון אנשים בכל העולם, אבל לא בדיוק למצוא תרופה לסרטן או להביא שלום עולמי, אלא יותר בכיוון של למצוא אנשים שצולמו במקרה והפכו לוויראליים במיוחד. אחד המקרים האלה מגיע מאוסטרליה.

הצלם יליד היבשת, סם ילדהן, צילם את התמונה המרהיבה הזאת של קו הרקיע של סידני לקראת סערה, ובמקרה עמד שם זוג ביום חתונתו. ילדהן מאוד אהב את התמונה, רצה להודות לבני הזוג המאושרים ולתת להם את התמונה. אבל אז צצה בעיה – לא היה לסם מושג מי הם, אז הוא פנה לאינטרנט.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב ילדהן: "מישהו מכיר את הזוג המדהים הזה? הייתי רוצה להודות להם". וכך היה - האינטרנט נכנס לפעולה. אלפי אנשים ברחבי העולם שיתפו את התמונה המדוברת עד שלמחרת קיבל ילדהן הודעה מהזוג, רק בחשבון האינסטגרם שלו. עכשיו האינטרנט יכול להתפנות למה שחשוב באמת - תמונות של חתולים!

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully