וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC מתכוננת להכרזה הגורלית על סמארטפון חדש

אילן גלר

1.10.2015 / 8:10

להיות או לחדול: אחרי שמכשיר הדגל שהשיקה השנה - One M9 - זכה לביקורות פושרות, יצרנית הסמארטפונים מטאיוואן חייבת להתאושש עם דגם חדש שיושק בעוד שלושה שבועות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה לאירוע הווירטואלי./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת המחשוב הטאיוואנית HTC זקוקה נואשות ללהיט מכירות שיצליח להתחרות בדגמים המצליחים של סמסונג, אפל ושאר השחקניות הגדולות, אחרת היא צפויה להמשיך ולשקוע, לאחר שכבר איבדה את מעמדה בין יצרניות הסמארטפונים המובילות. לכן, למרות שכבר השיקה השנה מכשיר דגל אחד - ה-One M9, שזכה לביקורות פושרות יחסית - נערכת HTC להכרזה נוספת.

מועד ההכרזה נקבע ל-20 באוקטובר, ובהזמנה שפרסמה החברה לעיתונאים כבר חושפת HTC כי המכשיר החדש יהיה הנייד הראשון שלה שיתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 6 מרשמלו. אם אכן יושק בתאריך זה, יהיה המכשיר של HTC אחד הראשונים בשוק עם מערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל, מלבד דגמי הנקסוס של גוגל עצמה.

בין אם מתוך ניסיון לחסוך בעלויות, או להציג רוח של קדמה וחדשנות, אירוע ההשקה של HTC יהיה וירטואלי לחלוטין, כלומר גם העיתונאים יתבקשו לצפות בו דרך הרשת בשידור חי ולא יוזמנו למסיבת עיתונאים. באשר לשמועות אודות מפרט המכשיר החדש, כאן אין הסכמה רבה בין האנליסטים: בעוד שחלקם מצפים למכשיר חזק במיוחד עם מעבד בעל 10 ליבות, אחרים מאמינים דווקא כי הפעם HTC תנסה לכוון לשוק הביניים עם מכשיר זול ונגיש מבעבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HTC One M9 - זכה לביקורות פושרות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully