וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו לשינוי: פייסבוק מעצבת מחדש את עמודי הפרופיל

1.10.2015 / 10:03

השינוי הגדול ביותר יבוא לידי ביטוי בתמונת הפרופיל, שתוכל כעת להיות סרטון באורך של עד 15 שניות. בנוסף מתכננת הרשת החברתית לשדרג את מראה ראש עמוד הפרופיל עם גלריית מיני-קאבר וביוגרפיה קצרה. בשלב הראשון השינוי יחול רק באפליקציה

מזמינים אתכם לזוז: מרגישים לפעמים שתמונת הפרופיל של משתמשים מסויימים בפייסבוק קורצת לכם? ממש בקרוב ייתכן מאוד שהן יקרצו באמת - והרבה יותר מזה. הרשת החברתית הודיעה כי החל מיום רביעי הקרוב תתחיל לאפשר שימוש בתמונת פרופיל חיה, שהיא למעשה סרטון בלופ - באורך של עד 15 שניות. הניסוי יחל בקרב מעגל מצומצם של משתמשי iOS בארה"ב ובאנגליה, וצפוי בהמשך (בהתאם להערות הגולשים) להתרחב לכלל הרשת החברתית ולהגיע גם אלינו. אפשר רק לקוות שזה יקרה במהרה.

אפשרות חדשה נוספת שתוצג לאותם משתמשים היא תמונת פרופיל זמנית, שתאפשר לגולשים להעלות תמונה לפרק זמן קבוע מראש, ואז להחליפה בתמונת הפרופיל הקבועה אוטומטית, מה שיהיה בוודאי שימושי במיוחד לטובת קמפיינים חברתיים שונים, חודשי גאווה וחגים בכלל. הפיצ'ר הזה דומה מאוד לפוסטים המתוזמנים שמאפשרת פייסבוק כיום.

בנוסף הכריזה פייסבוק שבקרוב ניתן יהיה להוסיף למידע בפרופיל גם ביוגרפיה קצרה בראש העמוד, באורך של עד 101 תווים, והיות ומה שמעניין את הגולשים הוא יותר תמונתו ופחות דיבורים, גם לבחור חמש תמונות אהובות עליכם במיוחד, שיוצגו בראש הפרופיל האישי כמעין תמונות מיני-קאבר ייצוגיות, אותן תבחרו מכלל הצילומים שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully