וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים משתוללים מפחד מהפילטרים החדשים של סנאפצ'ט. צפו

2.10.2015 / 7:26

הורות גרועה או פשוט תעלול אכזרי - הגולשים חלוקים בדעתם לגבי הטרנד החדש שמלווה את הפילטרים החדשים בסנאפצ'ט. מה שבטוח, גם אחרי שתצפו בקטעים האלה כמה פעמים לא תפסיקו לצחוק מהתגובות של הילדים

צילום מסך

אפליקציית המסרים המידיים Snapchat השיקה לאחרונה סדרה חדשה של פילטרים אינטראקטיביים מתוחכמים יחסית לצילומי סלפי; הפילטרים מסוגלים להפוך באופן אוטומטי את פני המצולם לפני מפלצת, לסמיילים ולהוסיף כל מני אלמנטים עיצוביים. המטרה המקורית של הפילטר הייתה כמובן לשדרג את הסלפי המשעמם ולעודד שיתוף בין חברים, אך ישנם גם הורים צעירים שמצאו לו שימוש אחר - הפחדת ילדיהם.

הטרנד המשעשע והאכזרי הזה בא לידי ביטוי בסרטונים ויראליים, שאחד הפופולריים בהם הוא ילדה קטנה הצורחת באימה למראה אמה, שהפכה מול עיניה למפלצת איומה. בסרטון אחר מופעל הפילטר על תמונתו של הילד עצמו, שנבהל ולא מצליח להבין מה קרה לפניו. בין שלל התגובות, גולשים רבים משועשעים למדי מהסיטואציה, בעוד שאחרים אינם מוכנים לקחת בקלות את העניין וטוענים כי מדובר בדוגמה מעולה להורות גרועה.

היות שסנאפצ'ט היא אפליקציה פופולרית בעיקר בקרב הדור הצעיר, סביר להניח שדווקא המקרה ההפוך הוא הנפוץ יותר - ילדים השולחים להוריהם תמונות מפחידות, ומנצלים את תמימותם הטכנולוגית למתיחה איומה. גם מקרים כאלה מתועדים ברשת, אך זכו לפחות שיתופים. כנראה שנזיפות מצד ההורים מעט פחות ויראליות מילדים צורחים בבהלה.

Me as a parent lolListen To Mayor Boss - My Diva https://soundcloud.com/mayorboss/mayor-boss-ft-ambre-houston-my-diva

Posted by Mayor Boss on Wednesday, September 23, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully