וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה סמארטפון עם שני מסכים ושלוש מצלמות

1.10.2015 / 12:56

הנייד הראשון בסדרת V של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית מציג מפרט מרשים במיוחד ושלל גימיקים השמים דגש על יצירה וצריכה של מדיה. למה צריך שתי מצלמות סלפי אתם שואלים? מתברר שזה דווקא רעיון לא רע

צילום מסך

רגע אחרי השקת הנקסוסים החדשים של גוגל, מצטרפת LG לחגיגות סוף העונה, ותשיק הערב רשמית את ה-V10 - סמארטפון הדגל החדש שלה, לצד עדכונים נוספים זוטרים מגזרתה, באירוע שייערך בניו יורק.

הסמארטפון החדש, הראשון בסדרת V של LG, יגיע עם שתי מצלמות סלפי, במהלך חכם שמעיד ללא ספק על אבחון נכון של טרנדים ומה שבאמת מעניין משתמשי סמארטפונים צעירים בימינו. הנייד הזה מתיימר להציע יכולות יצירה וצריכה של מולטימדיה שעוד לא חווינו.

ל-V10 מסך QHD IPS Quantum ראשי בגודל 5.7 אינץ' ומסך משני בגודל 2.1 אינץ' מאותו סוג. המסך המשני יושב מעל המסך הראשי ולמרות שנוצר ביניהם רצף מדובר בשני מסכים נפרדים. המסך הצר מיועד להצגת התראות, הודעות ועדכונים שונים בזמן שהמסך הראשי כבוי, מה שלא צפוי לחסוך משמעותית באנרגיה (כי קודם לכן, כשהמסך שלכם היה כבוי, הוא פשוט היה כבוי), או בזמן שימוש באפליקציות ומשחקים אחרים התובעים את תשומת לב המסך הראשי כולו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומרה חזקה./מערכת וואלה!, צילום מסך

רוחבו 8.6 מילימטרים ומשקלו 192 גרם, הוא עשוי מפלדת אל-חלד באיכות גבוהה במעטה סיליקון עמיד, ורץ על מעבד קוואלקום Snapdragon 808, עם 4 ג'יגה זיכרון RAM LPDDR3. הטלפון מגיע עם נפח אחסון של 64 ג'יגה, לצד אפשרות להרחבה לעד שני טרהבייט באמצעות כרטיס microSD.

למכשיר החדש מצלמה קדמית 16 מגהפיקסל עם צמצם F1.8 \ OIS 2.0, ומצלמה קדמית 5 מגהפיקסל עם שתי עדשות, בזווית סטנדרטית (80 מעלות) לצד זווית רחבה של 120 מעלות לצילום סלפי קבוצתי. המכשיר מאפשר גם שלל אפשרויות ידניות לצילום וידאו, כולל צילום מכל המצלמות במקביל ועריכת הווידאו בהתאם לזוויות המבוקשות.

הטלפון מצויד בסורק טביעות אצבע לצד כל יכולות הקישוריות הצפויות כמו בלוטות', NFC ו-WiFi, עם חיבור USB 2.0, וסוללת 3,000 מיליאמפר-שעה הניתנת להחלפה. ה-V10 מגיע עם מערכת אנדרואיד לוליפופ 5.1.1, אותה תוכלו בתקווה לשדרג עד הגעת המכשיר לחנויות לגרסת 6.0 מרשמלו החדשה והנוצצת. את ה-V10 ניתן יהיה להשיג בגווני שחור-חלל, לבן-יוקרתי, בז'-מודרני, כחול-ים וכחול-אופאל.

בשלב הזה לא ברור כמה הוא יעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • LG V10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully