וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לתביעות: גוגל ומיקרוסופט חתמו על הסכם שלום

2.10.2015 / 7:15

אחרי כמה שנים ועשרות תביעות סביב טענות על גניבת פטנטים החליטו של חברות הטכנולוגיה הענקיות להפסיק לממן את עורכי הדין ולהתחיל להתמקד בעצמן

מערכת וואלה!

הסכם שלום היסטורי נחתם השבוע - לא, לא בין ארה"ב ורוסיה וגם לא בין ישראל לדאעש. משהו הרבה יותר גדול והרבה יותר חשוב קרה - מיקרוסופט וגוגל החליטו להפסיק לתבוע אחת את השנייה.

בהצהרה משותפת שהוציאו שתי ענקיות הטכנולוגיה מעמק הסיליקון נכתב כי החל מרגע זה, כל תביעות העבר - הקיימות או עתידיות בנוגע לגנבת פטנטים וזכויות יוצרים בין שתי החברות - מבוטלות.

למי שלא יודע, שתי חברות הענק נמצאות בשרשרת ארוכה של תביעות אחת נגד השנייה עוד משנת 2010, בעיקר סביב שורה של גנבות פטנטים לכאורה שבוצעו בטלפוני מוטורולה שחטיבת המובייל שלה נקנתה על ידי גוגל.

תביעה אחת הובילה לתביעת נגד שהובילה לעוד עשרות תביעות אחרות וכן הלאה, וכנראה ששתי החברות הצליחו לעייף אחת את השנייה. אז בשעה טובה, כל הצדדים הגיעו להסכם והעולם יכול להיות מקום בטוח ושקט יותר.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully