וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון נפל למים - הדולפין החזיר אותו. צפו

4.10.2015 / 10:15

סרטון אינסטגרם קצרצר של הרקדנית האמריקנית, תרזה סי, מוכיח שוב שחברו הטוב של האדם בים הוא הדולפין. גם כשלא מדובר בסכנת חיים, הוא יודע איך להציל את היום

המקרה הרטוב של האייפון בשעת הבוקר: הרקדנית תרזה סי, הלוקחת בימים כתיקונם חלק בצוות המלווה את קבוצת הכדורסל Miami Heat, צילמה לפני שבוע סרטון באיי הבאהמה, כשהאייפון שלה נפל למים, בהם שוחים גם דולפינים.

אם היה זה עוד מקרה רגיל, של נפילת אייפון למים, הוא כנראה היה נותר במצולות והופך לאנדרטה של קורוזיה לזכר כל התמונות והמוזיקה שתרזה שמרה עליו אבל אז קאסיק הדולפין זינק לפעולה ומיהר להציל את הסמארטפון לעיני המצלמה. או שהוא חשב שמדובר במשחק, ופשוט החזיר כהרגלו כל מה שנופל למים מהפלטפורמה באוקיינוס האטלנטי לידי אחד מחברי הצוות, שהחזירו לבעליו.

"סיפור אמיתי", כתבה תרזה לצד הסרטון הקצר עם תיעוד המקרה, שהעלתה לאינסטגרם. "בזמן שהיינו באיי הבהאמס, הייתה לי הזדמנות לשחות עם דולפינים. צילמנו על פלטפורמה צפה באמצע האוקיינוס. טעיתי וביקשתי ממישהו שיחזיק עבורי את הטלפון, והוא הפיל אותו בטעות למים - והטלפון שקע לקרקעית", תיארה הרקדנית את רגעי המשבר ולאחר מכן את ההפתעה: "קאסיק, הדולפין, העלה אותו חזרה עבורי וממש החזיר את הטלפון שלי. הדבר הכי חמוד בעולם!". לתהיית הגולשים, האם הטלפון חזר לתפקד, השיבה תרזה שלא ממש: "למרבה הצער הוא היה במים יותר מדי זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully