וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד Vs אייפון: מה הסמארטפון אומר על העדפות הפורנו? נתונים

אילן גלר

6.10.2015 / 7:39

מי אוהב סקס יפני קבוצתי, מי אוהב קשירות ומה מילת החיפוש הפופולרית ביותר גם בקרב משתמשי אייפון וגם בקרב חובבי האנדרואיד? אתר Pornhub מאיר עיניים עם נתוני גלישה חדשים מטלפונים ניידים

אילוסטרציה. ShutterStock
שגרתי מדי, מתברר./ShutterStock

מעריצי אפל או אנדרואיד, שחיפשו עוד נושא לריב עליו עם נאמני המחנה השני, ישמחו בוודאי לשמוע את הנתונים האחרונים שפרסם אתר הפורנו הפופולרי Pornhub, שהחליט להתמקד בהבדלי צריכת התוכן של משתמשים משתי הפלטפורמות.

אז קודם כל, מתברר שצריכת פורנו ממכשירים ניידים מהווה כעת את רוב השימוש באתר, יותר מ-60 אחוזים, מתוך מיליוני המבקרים, לעומת פחות מ-אחוזים 12 לפני חמש שנים בלבד. ומה ההבדלים בין המשתמשים? חובבי האייפון, משום מה, זריזים יותר ומסיימים ביקור ממוצע באתר בקצת יותר משמונה דקות, לעומת יותר מעשר דקות בממוצע עבור משתמשי האנדרואיד. הקטגוריות החביבות על בעלי מכשירי אנדרואיד הן BBW (נשים שחורות גדולות), "שימייל" (ליידי בויז), בוקקה (גמירה קבוצתית) ו-Ebony (מולאטיות). בעלי אייפון, לעומת זאת, מעדיפים את הקטגוריות מילף, "ידידותי לנשים", קשירות וחדירות אנאליות.

באופן כללי, עושה רושם שבאייפון מעדיפים ז'אנרים ריאליסטיים יותר של פורנו (עד כמה שאפשר בכלל לכנות פורנו כריאליסטי), כדוגמת POV ופורנו חובבים, בעוד שבאנדרואיד פתוחים יותר לתכנים מופרכים יותר, כמו סרטים בכיכובן של דמויות קומיקס מפורסמות ואנימציה יפנית. לפחות על דבר אחד קיימת הסכמה מלאה בין שני המחנות: מילת החיפוש הפופולרית ביותר הן ב-iOS והן באנדרואיד היא "לסביות".

כוכבות פורנו מדברות על הסרט 50 "גוונים של אפור". funnyordie, צילום מסך
לסביות - המילה הכי פופלרית בקרב חובבי אייפון ואנדרואיד כאחד/צילום מסך, funnyordie

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully