וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיזה סמארטפון יש את איכות התמונה הטובה ביותר?

6.10.2015 / 8:10

לפי נתוני מעבדות DxOMark הצרפתיות, לא אפל, לא סמסונג ואפילו לא LG הצליחו לייצר את הטלפון החכם עם המצלמה באיכות הגבוהה ביותר. קבלו את עשרת המקומות הראשונים

צילום מסך

חדשות טובות לחובבי אנדרואיד: סוני אקספריה Z5 דורג כבעל איכות התמונה הטובה ביותר מבין כל המכשירים שנבדקו אי פעם על ידי מעבדות DxOMark הצרפתיות. לפי הודעת החברה, מכשיר הדגל החדש נמדד לפי התקן התעשייתי למדידת איכות המצלמה והעדשה.

ה-Z5 החדש זכה לציון מרשים של 87 נקודות, כשאחריו בפיגור של נקודה אחת סמסונג גלקסי S6 אדג', במקום השלישי (עם 84 נקודות) הנקסוס 6P החדש של גוגל, אחריהם (עם 83 נקודות) ה-G4 של LG ובמקום החמישי עם 83 נקודות סמסונג נוט 4.

החוקרים התרשמו במיוחד מהפוקוס האוטומטי המהיר, מהפלאש האיכותי, האיזון לבן המדויק ושמירה על הפרטים בתאורה נמוכה. בנוסף ציינו לטובה החוקרים את יציבות התמונה.

לפי המפרט של סוני, לאקספריה מצלמה אחורית של 23 מגהפיקסל וקדמית של 5.1 מגהפיקסל. מעבר לזה מדובר במכשיר עם מפרט מרשים כשאר מכשירי הדגל: 3 ג'יגה זיכרון RAM, מסך 5.2 אינץ', מעבד ארבע-ליבות 1.5 ג'יגה-הרץ ו-32 ג'יגה לאחסון.

שאר הניידים ברשימה של DxOMark, לפי הסדר: מוטו X סטייל, סוני אקספריה Z3 פלוס, אייפון 6 פלוס, אייפון 6, וסוגר את העשירייה הסמסונג גלקסי S5. אחרי המקום העשירי הניידים כבר יורדים מתחת לקו ה-80 נקודות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איכות צילום גבוהה. סוני אקספריה Z5./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully