וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גם אליכם יגיע העדכון לאנדרואיד 6.0? בדקו ברשימה

7.10.2015 / 6:03

המכשירים הראשונים שקיבלו את השדרוג למערכת ההפעלה החדשה של גוגל הם דגמי הנקסוס שנחשפו לפני כשבועיים. מי עוד צפוי לקבל את העדכון למרשמלו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסוס X5, יגיע כבר עם מרשמלו./מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל החלה לגלגל החוצה את העדכונים הראשונים לאנדרואיד 6.0 מרשמלו אתמול באופן רשמי למכשירי הנקסוס החדשים שהיא הציגה בסוף ספטמבר, והרשת כבר מלאה בדיווחים חמים על מה צפוי הלאה. סביר להניח שמכשירי הדגל החדשים של היצרניות הגדולות יקבלו כולם את העדכון אבל יש לא מעט ספקולציות לגבי אילו עוד מכשירים צפויים לזכות בעדכון הנכסף.

נכון לרגע לזה, בנוסף למכשירים מבית גוגל, פרסמו היצרניות HTC ומוטורולה דיווחים רשמיים עם רשימת הדגמים מתוצרתם שיזכו לעדכון; לצד אלו נערמו להן מבחר השערות וספקולציות לגבי מכשירים מתוצרת סמסונג, LG ואחרים, על סמך מידע שנחשף על ידי הספקית האמריקנית טי-מובייל, ומידע שפורסם בעמודי התמיכה הקוריאניים של LG. בנוסף, פרסום רשמי, מודלף לכאורה, שהופץ בבלוגספירה הסינית ובהמשך ב-GizmoChina סיכם את רשימת המכשירים שאמורים לקבל את העדכון.

מה אנו יודעים בוודאות

החל מאתמול מכשירי גוגל החלו לקבל את העדכון לגרסה הטרייה של מערכת ההפעלה, ובהם נקסוס 5, 6, 7, 9, ונקסוס פלייר. שני מכשירי הדגל החדשים, נקסוס 5X ו-6P, אמורים להגיע עם המערכת מותקנת מראש.

HTC הודיעה רשמית כי תספק עדכונים למרשמלו למכשירי HTC One M9, M9+, M8, E9, E9+, ME, E8, M8 EYE וכן Butterfly 3 ודגמי HTC Desire 816, 820 ו-826.

בהודעה מטעם מוטורולה פורסם כי תתמוך בשלל דגמי Moto X מהשנתיים האחרונות ובהם 2015 Moto X Pure Edition ו-X Style (דור 3), וכן דגמי Moto X Play ו-2015 Moto G (דור 3) מהשנה האחרונה, לצד מהדורות מיוחדות של מכשירים ששווקו בארה"ב, דרום אמריקה, אירופה ואסיה. עוד יזכו לעדכון 2014 Moto G (כולל הדור השני הכולל תמיכת LTE) לצד מכשירי DROID Turbo ו-Moto MAXX ו-Turbo שיצאו ב-2014.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG G4 - בטוח להניח שיקבל עדכון./מערכת וואלה!, צילום מסך

מי עוד צפוי ככל הנראה לקבל עדכון

משתמשי LG בעלי דגמי G3 ו-G4 יזכו לעדכון לפי הדיווחים השונים, בין היתר עקב הופעתם בעמודי תמיכה קוריאניים של LG עצמה. ההדלפה הסינית כוללת גם את מכשיר ה-Flex 2 כחלק מהעדכונים בשלב הראשון, ולפיה גם מכשירי G2, G2 Pro ו-G Flex יזכו לעדכון בשלב מאוחר יותר.

גם סמסונג טרם פרסמה רשימה רשמית מלאה, אך לפי הדיווחים עולה כי מכשירי גלקסי S6 וגלקסי נוט 4 יעודכנו. המידע הסיני המודלף מוסיף לאלו גם את נוט 5, גלקסי S6 (כולל פלוס ואדג'), גלקסי S5, אלפא, A7 ו-A8, בשלב העדכון הראשון. לאלו יצטרפו לכאורה בהמשך גם A3, A5 ודגמים מסדרת E.

בגזרת מכשירי סוני, לפי הרשימה הסינית יזכו לעדכון דגמי Xperia Z4, Xperia M5, C5 Ultra ושלל גרסאות של Xperia Z3 לצד מהדורת גוגל פליי של Xperiea Z Ultra בשלב ראשון, עם עדכון ל-Z1 בהמשך.

וואוויי הסינית תשחרר לפי השמועות עדכונים לדגמי Ascend P8, Mate 7, Honor 6 Plus ואולי גם לדגמים נוספים, בעוד הרשימה צופה גם עדכונים לשני דגמי ה-OnePlus, לצד מכשירים מתוצרת Asus (זן-פון 2, כולל מהדורות לייזר, דלוקס וסלפי). כמו כן, יזכו לעדכון הניידים של Xiamomi: מכשירי Mi4. Mi 4i. Mj Note, Mi Note Pro, Redmi Note 2 ו-Redmi 2 כולל גרסת הפריים.

למעט ההכרזות הרשמיות, חשוב לזכור שאין ודאות כי כל המכשירים שהזכרנו יזכו לעדכון, וגם אם כן, צפויים לעבור שבועות או כמה חודשים לפני שהמערכת החדשה תגיע לכל הסמארטפונים שיוכלו לתמוך בה, בין היתר בשל עיכובים קבועים מטעם היצרניות, שאמורות לבדוק את המערכת החדשה, להתאימה ולשחרר עדכונים משלהן למכשירים השונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלקסי S6 אדג' פלוס וגלקסי נוט 4 די בטוח שגם בפנים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully