וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט השיקה סמארטפונים חדשים ואת הטאבלט החזק בעולם

7.10.2015 / 6:07

אחרי שמתחרותיה הגדולות כבר סיימו עם ההכרזות לשנה זו, מיקרוסופט הפתיעה עם שורה של מוצרים מסקרנים. הטאבלט החזק בעולם, שני מכשירי דגל חדשים מסדרת לומיה והדגמה מרשימה במיוחד למשקפי המציאות המדומה

Surface Book. יוטיוב, צילום מסך
טאבלט חזק עם ביצועים של מחשב ומקלדת חכמה./צילום מסך, יוטיוב

נראה שמשהו טוב עובר על מיקרוסופט. יותר מ-110 מיליון מחשבים בעולם כבר התקינו את חלונות 10 ונראה שבחברה כבר הבינו שמערכת ההפעלה הזו הולכת טוב עם הכול. באירוע השקה חגיגי שהתקיים בניו יורק השיקה החברה את מחשב ה-Surface Pro 4, טאבלט חזק 2 ב-1 בשם Surface Book, שני מכשירי דגל ניידים מסדרת לומיה (ועוד מכשיר ביניים אחד), צמיד חכם, תחנת עגינה המחברת בין הנייד לטלוויזיה כך שניתן יהיה לעבוד עליו כמו מחשב, וכמובן הציגה שוב כמה מטורפת טכנולוגיית משקפי המציאות המדומה HoloLens.

Surface Pro 4

בהמשך לתחרות הישירה שהציבו מול ה-Surface Pro אפל (אייפד פרו) וגוגל (פיקסל סי), מיקרוסופט הציגה את הדור הבא של הטאבלט הענק שלה המצויד במסך 12.3 אינץ', 16 ג'יגה זיכרון RAM; 1 טרה (אלף ג'יגה) אחסון וקורא טביעות אצבע מובנה. בעובי של 8.4 מילימטרים בלבד תוכלו להרשות לעצמכם להוסיף לחבילה גם את Microsoft Pen - עט חכם עם 1024 דרגות שונות של עוצמת לחיצה, שהושק גם באירוע; הוא מתחבר למסך במגנט ומגיע בחמישה צבעים.

Surface Book

מיקרוסופט השיקה לפטופ 2 ב-1 עם מסך 13.5 אינץ' ומקלדת נשלפת חכמה עם תאורת מקשים, משטח מגע וחומרה חזקה במיוחד: מעבד core i7 ו-core i5 דור 6 של אינטל (SkyLake) עם מעבד גרפי NVIDIA GeForce מתקדם, זיכרון GDDR5 וסוללה שמספיקה ל-12 שעות פעילות מלאות. הטאבלט הזה אמור להיות מהיר פי שניים מהמקבוק פרו של אפל והוא כנראה הלפטופ הראשון בעולם עם חומרה של מחשב. המחיר: 1,500 דולרים.

HoloLens

אחד הפרויקטים המסקרנים של מיקרוסופט בשנים האחרונות הוא משקפי המציאות הרבודה שלה "הולולנס". באירוע הציגה אותם החברה עם משחק חדש בשם "Project XRAY" המאפשר לשלב בין העולם סביבכם למשחק. בהדגמה של מיקורסופט נלחם עובד החברה בהולוגרמות של רובוטים בביתו.

Lumia

מיקרוסופט השיקה שני מכשירים חדשים מסדרת לומיה: ה-Lumia 950 וה-Lumia 950 XL. ל-Lumia 950 מסך 5.2 אינץ', מעבד Snapdragon 808 של קוואלקום עם 6 ליבות, 3 ג'יגה זיכרון RAM ו-32 ג'יגה אחסון. בנוסף הוא מצויד במצלמה אחורית של 20 מגהפיקסל וסוללה בקיבולת של 3,000 מיליאמפר-שניה.
לדגם המוגדל, Lumia 950 XL, מסך בגודל 5.7 אינץ', מעבד חזק יותר מאותה סדרה, 32 ג'יגה אחסון, 3 ג'יגה זיכרון RAM וסוללה בקיבולת של 3,340 מיליאמפר-שניה.
מחירו של ה-950 החל מ-549 דולרים וה-XL יימכר בכ-649 דולרים.

Display Dock

מוצר חדש ומסקרן נוסף של מיקרוסופט הוא ה-Display Dock, תחנת עגינה באמצעותה ניתן לחבר את הסמארטפון לטלוויזיה. ה-Display Dock מגיע עם שלושה חיבורי USB, כך שניתן לחבר אליו גם מקלדת ועכבר, ולאחר הסינכרון, המסך יציג דסקטופ רגיל של חלונות 10, כך שניתן סוף סוף יהיה לעבוד על הסמארטפון בנוחות מהספה.

Microsoft Band

מיקרוסופט הציגה את הדור הבא של הצמידים החכמים שלה. הדגם החדש מצויד במסך מעוגל חזק עם כיסוי מסוג Gorilla Glass ומראה מתכתי; בין תכונותיו: GPS מובנה, ניטור שינה, מעקב שריפת קלוריות, מד גובה מודד קרינת UV ועוד. השדרוג המשמעותי ביותר הוא כנראה הוספת "קורטנה", העוזרת האישית של מיקרוסופט לממשק הצמיד. הוא יימכר בכ-249 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully