וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: הסמארטפון לא הגיע תוך 60 דקות - קבלו אותו במתנה

אילן גלר

11.10.2015 / 9:45

התרגיל השיווקי שהומצא כדי למכור לנו פיצות משמש כעת את חברת OnePlus הסינית, שהתחייבה לתת את הנייד שלה בחינם אם השליח יאחר. זה כנראה עדיין ישתלם להם יותר מפרסום ושיווק בצינורות המסורתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OnePlus one - נמכר כמו לחמניות. או פיצה./מערכת וואלה!, צילום מסך

יצרנית הסמארטפונים הסינית OnePlus מגבירה את מאמצי השיווק שלה בהודו - אחד השווקים הגדולים והחשובים בעולם. כמובן שהיא עושה זאת בדרך שכבר למדנו לצפות ממנה: קמפיינים ויראליים יוצאי דופן, שמטרתם יצירת רעש ושיתופים רבים ברשת מבלי שהחברה תיאלץ לרכוש פרסומות בערוצי השיווק המסורתיים (והיקרים) שבהם משתמשות מתחרותיה.

הקמפיין הנוכחי סובב סביב הבטחה שהייתה נשמעת סבירה לחלוטין לו מדובר היה בפיצריה. OnePlus נתנה לתושבי העיר ההודית בנגלור (כ-5.5 מיליון תושבים) התחייבות כי כל הזמנה של מכשיר ה-OnePlus המקורי תגיע לביתם בתוך 60 דקות מרגע ההזמנה. במידה והשליח יאחר, יקבלו הלקוחות הממתינים את המכשיר בחינם ולא יחויבו בסכום המכשיר העומד על כ-290 דולרים, לפי אתר הרשמי של החברה בהודו.

חשוב להדגיש כי המבצע מתייחס אך ורק לדגם הוותיק OnePlus 1, ולא לממשיכו שהוכרז זה מכבר, אך עדיין זמין לרכישה רק עבור לקוחות האוחזים בהזמנה (וגם זו תקפה ל-24 שעות בלבד). כמו כן, העיר בנגלור היא היחידה שתושביה יזכו ליהנות מהפינוק, אם כי בחברה מבטיחים להרחיב את המבצע לערים נוספות ברחבי הודו, אם יצליח כמצופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully