וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכי זריז מכולם? צפו במבחן מהירות לכל דגמי האייפון שיצאו אי-פעם

11.10.2015 / 9:48

החבר'ה בבלוג EverythingApplePro החליטו לבדוק איזה סמארטפון שאפל אי פעם ייצרה מגיב הכי מהר. הם הציבו את כל החבורה בשורה - והתוצאות מפתיעות בחלקן

יוטיוב

באפל אוהבים תמיד להתהדר בעת ההכרזה על מכשירי אייפון חדשים כי מדובר "באייפון החזק והמהיר ביותר אי-פעם", אולם עד כמה בדיוק גדול הפער בין מכשירי האייפון 6S החדש לקודמיו? על השאלה הזו החליטו לענות החברה מהבלוג EverythingApplePro במבחן ביצועים יוצא דופן, שבו הוצב ה-6S מול כל מכשירי האייפון האחרים שיצאו אי-פעם, החל באייפון המקורי משנת 2007.

מבחן הביצועים חושף כי האייפון 6S הוא אכן האייפון המהיר ביותר (לא הפתעה גדולה), וביצועיו עולים על אלו של האייפון המקורי בכ-1,800 אחוזים במקרים הכי קיצוניים. אגב, ה-6S הרגיל מהיר מעט יותר מה-6S פלוס, כנראה מפני שהוא נדרש להפעיל מסך קטן יותר באמצעות חומרה זהה.

אולם נתון מפתיע יותר הוא שבמבחן הבודק אך ורק את מהירות ההפעלה של המכשיר, מצליחים מכשירי האייפון הוותיקים לעקוף מכשירים חדשים יותר, ודווקא האייפון 4S הוא האיטי שבחבורה.
המכשיר השלישי הכי מהיר היה אייפון 6 ו-6 פלוס, אחריהם אייפון 5S ואז הגיע האייפון המקורי למקום מכובד.

האם המסקנה היא שמוטב להמשיך ולהחזיק במכשיר אייפון ישן במקום לשדרג למכשיר יד שנייה משנה מאוחרת יותר? ייתכן בהחלט, אם תכונות טכנולוגיות חדשות ועדכוני אפליקציות אינם מעניינים אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully