וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי הרשת השתנו: הכירו את פני הדג - המחליף של ה-"דאק פייס"

אילן גלר

12.10.2015 / 9:33

בשנים האחרונות נדמה שמבט אחד שלט בכל תמונות הסלפי ברשת - פני הברווז. אבל כעת נראה שהשפתיים המשורבבות מחליפות את מקומן לפה פתוח בעוד העיניים נותרות מתות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחררו קצת את השפתיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות טובות: טרנד ה-"דאק פייס", שהשתלט על הרשתות החברתיות, בשנים האחרונות, ויצר סטנדרט אחיד בתחום הסלפי בכל הנוגע למבטים למצלמה כנראה עומד להיעלם מהעולם. החדשות הרעות - מחליף אותו טרנד טחפשי לא פחות.

"פני הדג" מסתמנת כתנוחת הפרצוף המועדפת החדשה, ולמרות שכנראה לא תמצאו בו יותר היגיון מפני הברווז, לפחות עושה רושם שהוא מחמיא יותר ברוב הצילומים. פני הדג זה למעשה הכינוי שניתן להבעה בה הפה פתוח מעט, כך שניתן להבחין בקצות השיניים מבצבצות דרך החריץ. העיניים כמובן צריכות להיראות מתות ושרירי הפנים נפולים. אלפי תמונות שעלו לאינסטגרם במהלך השבועות האחרונים מוכיחות כי מדובר באופנה חדשה, והיא דוחקת אט אט את הדאק פייס הצידה.

כמובן שכמו בכל טרנד, אורך חייה של האופנה החדשה קצוב והדבר הגדול הבא עשוי לצוץ באופן פתאומי, למרות שפני הברווז שרד יחסית הרבה זמן. כמו כן, חייבים להזכיר את "הפנים המופתעות", שנראו למשך זמן מה כמו הסגנון הבולט הבא ועשויות עדיין להחזיר מלחמה. אז איך תדעו כיצד לביים את צילום הסלפי הבא שלכם? כנראה שתהיו חייבים לעקוב אחר הסלבס הנכונים ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully