וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: כך תנצלו את החיפוש החכם "הסודי" של ווינדוז 10

13.10.2015 / 5:16

אופציית החיפוש בגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה של מיקרוסופט מאפשרת להקליק גם על הקטגוריות וכך להרחיב את החיפוש מעבר לאופציות הרגילות

ווינדוז חלונות 10. ShutterStock
תפריט החיפוש מכיל אופציות נוספות./ShutterStock

יותר מ-110 מיליון משתמשים כבר עדכנו את מערכת ההפעלה שלהם לווינדוז 10, לדברי מיקרוסופט אבל מעטים הספיקו באמת להסתגל לכל השינויים והפיצ'רים החדשים שהיא מציעה. אם עד כה חיפשתם בווינדוז כרגיל, ייתכן ופספסתם את יכולות החיפוש המשודרגות המוצעות בגרסה האחרונה.

כדי לנצלן תחילה לחצו על תיבת החיפוש והקלידו את מילת המפתח המבוקשת, כרגיל, רק שעכשיו במקום ללחוץ על מקשר האנטר אוטומטית, חכו רגע או שניים ותקבלו רשימה עם 10 התוצאות התואמות ביותר לחיפושכם, המסודרת לפי קטגוריות הכוללות מסמכים, אפליקציות, הגדרות ועוד.

מכאן, במידה ולא מצאתם את מה שרציתם בעשיריה הפותחת, תוכלו לפתוח כל אחת מהקטגוריות בנפרד, על ידי לחיצה על שם הקטגוריה, ולראות את כל התוצאות הקיימות תחתיה, מה שאמור לסגור עבורכם את הפינה.

שימו לב שלחיצה על קטגוריות הרשת או החנות יובילו אתכם לחיפוש בבינג או לחנות מיקרוסופט, בהתאמה, ולתוצאות הרלוונטיות בעמודים אלו ברשת. במידה ותרצו להגביל את החיפוש למחשבכם ול-OneDrive, בחרו בקטגוריית My Stuff.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרחיבו את החיפוש בקליק אחד./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווינדוז 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully