וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב 2015 - השכנים מארגנים ישיבת ועד לדבר על הדייר הערבי

12.10.2015 / 19:40

הגזענות, כך נראה, לא פוסחת על אף עיר ואף אזור בארץ בימים אלו. פוסט ויראלי, שהחל לרוץ בפייסבוק הערב, מראה שגם בבניין במרכז תל-אביב יש מי שדורש "לבדוק" דייר ערבי למען שלום הדיירים

יא! אני בא עם מאפינס מלוחייה! 󾔗

Posted by Zizo Abul Hawa on Monday, October 12, 2015

במרכז העיר שאולי הכי מזוהה עם השמאל והליברליות, לא רחוק מרחוב דיזנגוף המיתולוגי, נתלה על לוח המודעות של בניין משותף מכתב הקורא לדיירים להתאסף ולשוחח על אחד הדיירים - זיאד (זיזו) אבו אל-הווא. או כפי ששמו נכתב בהודעה לדיירים: "זיאד אבו אלהוא" (המרכאות במקור).

"עקב המצב הביטחוני אני חושבת שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות אדישים ולא לעשות כלום לגבי זה שיש לנו דייר ערבי בבניין 'זיאד אבו אלהוא' ... נושא שרציתי לדבר עליו עם ועד הבית כמה פעמים, עוד לפני המצב הנוכחי", כתבה אחת השכנות שלא חתמה בשמה. "עכשיו זאת הזדמנות. אני מזמינה אתכם להיפגש במרחב המוגן של הבניין בקומה -1 ביום חמישי הקרוב ... לדבר ולדון מה אפשר לעשות. אני לא פוסלת אותו ישירות אבל אני כן חושבת שזה מאוד חשוב שנכיר אותו ושנבדוק אותו. זכותנו לדאוג לעצמנו ולמשפחות שלנו ולרצות להרגיש בטוחים בבניין בו אנחנו חיים". את המכתב לדיירי הבניין חתמה השכנה: "בברכה, דיירי הבניין".

את צילום המכתב, יחד עם תמונתו פרסם אבו אל-האווה בפרופיל הפייסבוק שלו הערב וזכה במהרה למאות לייקים ועשרות שיתופים. רוב המגיבים הביעו את מורם רוחם לנוכח גילוי הגזענות הבוטה הזה ואילו זיאד העדיף להגיב בהומור וכתב: "יא! אני בא עם מאפינס מלוחייה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully