וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצור המקלדת הזה ליוטיוב ישפר את חייכם

אילן גלר

14.10.2015 / 5:22

אם גם אתם ניסיתם לעצור סרטון באתר שיתוף הווידאו הגדול בעולם בעזרת מקש הרווח ומצאתם את עצמכם באזור התגובות, כנראה שגם אתם לא ידעתם שיש מקש אחר במקלדת שמיועד במיוחד עבור זה

יוטיוב. ShutterStock
סוף סוף אפשר לעצור סרטון בלחיצה אחת./ShutterStock

בוודאי קרה לכם לא פעם שבמהלך צפייה בסרטון ביוטיוב, הקשתם על מקש הרווח בתקווה לעצור את הניגון, אך במקום זאת הדפדפן פשוט גלל את העמוד מטה לעבר אזור התגובות. ההסבר לכך פשוט - זוהי פונקציית ברירת המחדל של מקש הרווח ברוב האתרים, ויוטיוב לא תמיד מצליח לקשר בין ההקלדה לסרטון באופן אפקטיבי.

האנשים החכמים בגוגל כבר חשבו על פתרון, אך משום מה נראה שהם מעדיפים לשמור אותו לעצמם. זה כמובן לא אומר שגולשים חרוצים לא יצליחו לעלות עליו בכוחות עצמם, והנה הוא לפניכם - פשוט הקישו על האות K (החולקת את האות 'ל' במקלדות עבריות). כן, זה עד כדי כך פשוט. מקש K דווקא הוא המקש הרשמי לעצירת וידאו המתנגן ביוטיוב, ובניגוד לרווח מובטח לכם שהוא יעבוד תמיד.

ולמה דווקא K? זה כנראה לא ישנה לכם הרבה, אך מתברר שבתוכנות עריכת וידאו מקצועיות המוסכמה הוותיקה היא שמקש K משמש לניגון ועצירת הסרטון שאותו עורכים. בגוגל החליטו כנראה להתבסס על סידור מקשים דומה ביוטיוב, למשתמשים המקצועיים שידעו מה לעשות איתו. עכשיו גם אתם יכולים להצטרף לקבוצה הנבחרת של שותפי "הסוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully